Kompleksowa Obsługa Budownictwa "KOBNEXT" Sp. z o.o.
- Sporządzanie ofert robót budowlanych oraz negocjowanie warunków potencjalnej współpracy;
- Nadzorowanie i koordynacja procesu produkcji na kontraktach zagranicznych;
- Opracowywanie strategii i planów kontraktów zagranicznych oraz nadzór nad ich realizacją;
- Analiza i ocena rentowności bieżących jak i planowanych działań / projektów;
- Udział w kształtowaniu polityki cenowej firmy;
- Zarządzanie zespołem kierowników na budowach: planowanie, motywowanie, wyznaczanie celów i monitorowanie bieżących wyników;
- Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników kontraktów zagranicznych;
- Badanie otoczenia konkurencyjnego i monitoring działań na rynku;
- Reprezentowanie interesów firmy i dbanie o jej renomę;
- Udział w tworzeniu strategii marketingowej firmy;
- Raportowanie i ścisła współpraca z Dyrektorem Exportu i Zarządem firmy;
- Współpraca z poszczególnymi działami firmy.
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki techniczne, szczególnie Budownictwo; mile widziane dodatkowo: Zarządzanie Personelem;
- Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu produkcją budowlaną;
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem);
- Znajomość pakietu MS Office, w sposób szczególny Excel-a;
- Umiejętność zarządzania zespołem;
- Umiejętność podejmowania decyzji i kreatywnego rozwiązywania problemów;
- Umiejętność samodzielnego planowania;
- Odpowiedzialność i przewidywalność w działaniu;
- Umiejętności negocjacyjne, a także nawiązywania długotrwałych relacji biznesowych;
- Umiejętności: analityczne, organizacyjne;
- Komunikatywność, kreatywność i innowacyjność;
- Umiejętność działania pod presją;
- Wysoki poziom kultury osobistej;
- Gotowość do podróży służbowych.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w ugruntowanej na rynku firmie budowlanej;
- Atrakcyjne wynagrodzenie (od 10 tys. zł netto – w zależności od poziomu posiadanych kwalifikacji zaw.) i system premiowania;
- Komfortowe warunki pracy w biurze zlokalizowanym w nowoczesnej siedzibie firmy w Częstochowie;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Gwarancję możliwości zdobywania / poszerzania doświadczenia menadżerskiego;
- Dodatkowy pakiet medyczny;
- Karta multisport dofinansowana przez pracodawcę;
- Życzliwą atmosferę w pracy, opartą na partnerstwie.
Poznaj
K.O.B Kobnext Sp. z o.o.
Firma „KOBNEXT” powstała w wyniku połączenia przedsiębiorstw budowlanych prowadzonych przez Zbigniewa Zajączkowskiego i Zbigniewa Kowalika, którzy od 1988 roku wspólnie działają na rynku budowlanym. W tym okresie udało nam się stworzyć firmę dynamicznie rozwijającą się o mocnej pozycji na konkurencyjnym rynku usług budowlanych, a także wykreować wizerunek, który zapewnia nam status godnego zaufania partnera zachowującego wszelkie wymagane standardy wykonawcze. Wyrazem tego są liczne nagrody i wyróżnienia przyznawane firmie przez różne organizacje i gremia. Przedmiotem działalności firmy jest świadczenie usług budowlano-montażowych związanych z kompleksową budową obiektów mieszkaniowych, użyteczności publicznej, przemysłowych i specjalistycznych, a także modernizacją, rozbudową i adaptacją istniejących budynków oraz wykonywanie prac remontowych w zakresie budownictwa wg najnowszych technologii w kraju i za granicą. Dzięki wysokim standardom pracy wykonujemy skomplikowane projekty budowlane i jesteśmy w stanie zagwarantować wysoką jakość usług dla naszych klientów. Obecnie zatrudniamy około 350 pracowników w tym doświadczoną kadrę techniczno-inżynierską, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane.