Dołącz do grona naszych pracowników !
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą o mocnej pozycji na konkurencyjnym rynku usług
budowlanych. Przedmiotem działalności firmy jest świadczenie usług budowlano-montażowych związanych z kompleksową budową obiektów mieszkaniowych, użyteczności publicznej, przemysłowych i specjalistycznych, a także modernizacją, rozbudową i adaptacją istniejących budynków oraz wykonywanie prac remontowych w zakresie budownictwa wg najnowszych technologii w kraju i za granicą. Obecnie zatrudniamy około 350 pracowników w tym doświadczoną kadrę techniczno-inżynierską.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Sporządzanie ofert robót budowlanych oraz negocjowanie warunków potencjalnej współpracy;
- Nadzorowanie i koordynacja procesu produkcji na kontraktach zagranicznych;
- Analiza i ocena rentowności bieżących jak i planowanych działań / projektów;
- Zarządzanie zespołem kierowników na budowach: planowanie, motywowanie, wyznaczanie celów i monitorowanie bieżących wyników;
- Raportowanie i ścisła współpraca z Dyrektorem Exportu i Zarządem firmy.
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki techniczne, szczególnie Budownictwo;
- doświadczenie zawodowe w zarządzaniu produkcją budowlaną;
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem);
- znajomość pakietu MS Office, w sposób szczególny Excel-a;
- umiejętność zarządzania zespołem;
- umiejętności negocjacyjne, a także nawiązywania długotrwałych relacji biznesowych;
- komunikatywność, kreatywność i innowacyjność;
- gotowość do podróży służbowych.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w ugruntowanej na rynku firmie budowlanej;
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowania;
- komfortowe warunki pracy w biurze zlokalizowanym w nowoczesnej siedzibie firmy w Częstochowie;
- niezbędne narzędzia pracy;
- gwarancję możliwości zdobywania / poszerzania doświadczenia menadżerskiego;
- dodatkowy pakiet medyczny;
- karta multisport dofinansowana przez pracodawcę;
- życzliwą atmosferę w pracy, opartą na partnerstwie.
Poznaj
K.O.B Kobnext Sp. z o.o.
Firma „KOBNEXT” powstała w wyniku połączenia przedsiębiorstw budowlanych prowadzonych przez Zbigniewa Zajączkowskiego i Zbigniewa Kowalika, którzy od 1988 roku wspólnie działają na rynku budowlanym. W tym okresie udało nam się stworzyć firmę dynamicznie rozwijającą się o mocnej pozycji na konkurencyjnym rynku usług budowlanych, a także wykreować wizerunek, który zapewnia nam status godnego zaufania partnera zachowującego wszelkie wymagane standardy wykonawcze. Wyrazem tego są liczne nagrody i wyróżnienia przyznawane firmie przez różne organizacje i gremia. Przedmiotem działalności firmy jest świadczenie usług budowlano-montażowych związanych z kompleksową budową obiektów mieszkaniowych, użyteczności publicznej, przemysłowych i specjalistycznych, a także modernizacją, rozbudową i adaptacją istniejących budynków oraz wykonywanie prac remontowych w zakresie budownictwa wg najnowszych technologii w kraju i za granicą. Dzięki wysokim standardom pracy wykonujemy skomplikowane projekty budowlane i jesteśmy w stanie zagwarantować wysoką jakość usług dla naszych klientów. Obecnie zatrudniamy około 350 pracowników w tym doświadczoną kadrę techniczno-inżynierską, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane.