Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.
Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów, dużego, renomowanego Banku, poszukujemy osoby na stanowisko:
Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DDA/08/2014
Nr Ref.: DDA/08/2014
Zakres głównych obowiązków:
- zarządzanie obiektami Banku zarówno pod kątem administracyjnym, jak i technicznym;
- opracowanie planów działalności remontowo-inwestycyjnej oraz nadzór nad ich realizacją;
- zawieranie umów ubezpieczenia majątku oraz floty samochodowej Banku;
- prowadzenie centralnej ewidencji majątku Banku, środków trwałych i wyposażenia;
- zarządzanie flotą samochodową Banku;
- nadzór nad przygotowaniem dokumentów do archiwizacji, a także nad udostępnianiem oryginalnych dokumentów na wniosek jednostek organizacyjnych Banku;
- generowanie oszczędności, w szczególności wdrażanie projektów dotyczących optymalizacji procesów administracyjnych, a także nadzorowanie budżetu;
- kształtowanie polityki w zakresie zarządzania umowami outsourcingu oraz opracowanie umów zgodnych z założeniami;
- nadzór nad przestrzeganiem prawa i zasad BHP.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane instytucje wielooddziałowe);
- znajomość przepisów dotyczących zarządzania nieruchomościami;
- doświadczenie w zarządzaniu administracyjnym, a także standaryzacji wyglądu placówek;
- umiejętności negocjacyjne (mile widziane doświadczenie w negocjowaniu umów z centrami handlowymi);
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- komunikatywność, umiejętność słuchania;
- asertywność, odporność na stres;
- energia i elastyczność w działaniu;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum bardzo dobrym.