PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- zarządzanie podległym zespołem w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań wyznaczonego obszaru działalności Biura,
- monitorowanie i kontrola terminowej i rzetelnej realizacji projektów wyznaczonego obszaru działalności Biura,
- planowanie krótko i długoterminowych zadań wyznaczonego obszaru działalności Biura,
- organizowanie pracy wyznaczonego obszaru działalności Biura oraz podział zadań w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów,
- nadzorowanie prowadzenia analiz funkcjonowania sieci kolejowej na potrzeby planowania inwestycji,
- nadzorowanie prowadzenia analiz otoczenia rynkowego funkcjonowania Spółki w kontekście planowania rozwoju sieci kolejowej,
- kierowanie identyfikowaniem potrzeb rozwoju infrastruktury kolejowej z uwzględnieniem priorytetów realizacyjnych oraz zgodności z programami rozwojowymi i dokumentami strategicznymi oraz poszukiwanie potencjalnych rozwiązań w tym obszarze,
- prowadzenie komunikacji z kluczowymi partnerami w zakresie prowadzonych analiz,
- nadzorowanie i prowadzenie analiz uwarunkowań formalnych rozwoju sieci kolejowej,
- wnioskowanie w sprawach wymagających uchwał i decyzji organów Spółki,
- analizowanie potrzeb rozwojowych infrastruktury.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z obszarem transportu kolejowego, w tym 3 lata na stanowiskach związanych z zarządzaniem zespołem,
- wiedza zawodowa w zakresie transportu kolejowego, infrastruktury kolejowej, współpracy z organami i interesariuszami,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji,
- dojrzałość menedżerska.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- przyjazną i partnerską atmosferę pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów:
- ulgi na przejazdy koleją w Polsce i za granicą,
- prywatna opieka medyczna oraz program sportowo-rekreacyjny na preferencyjnych warunkach,
- możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku, turystyki, aktywności sportowej i kulturalnej.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.