Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 4 października 2019 r.
Główne odpowiedzialności:
- opracowywanie planów zadaniowych i finansowych dla nadzorowanych komórek,
- zapewnianie realizacji celów biura oraz potrzeb związanych z obsługą interesantów,
- zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań biura zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu,
- zarządzanie podległymi pracownikami zgodnie z przepisami przyjętymi w Urzędzie i wspieranie ich w rozwoju zawodowym,
- realizacja zadań związanych z oceną efektów pracy komórki, analizami i sprawozdawczością.
Charakterystyka pracy:
- koordynowanie działań w powierzonym do zarządzania obszarze Biura Cyfryzacji Miasta oraz nadzorowanie pracy podległych wydziałów, w tym opracowywanie harmonogramu zadań, koordynacja wszystkich zadań związanych z projektem, kontrola poziomu zysków i kosztów realizowanego projektu, zarządzanie ryzykiem w projekcie, a także planowanie i nadzór nad realizacją projektów informatycznych, znajomość metodyk zarządzania projektami (np.PRINCE2, AGILE),
- współpraca w tworzeniu usług cyfryzacyjnych zgodnie m.in. z metodykami wytwórczymi oprogramowania i jego rozwijania, (DevOps, mikroserwisy), a także w oparciu o konteneryzację i zarządzanie aplikacjami i micro-servisami,
- koordynacja działań związanych ze złożonymi sposobami i metodami integracji systemów informatycznych oraz współpraca w tworzeniu architektury złożonych systemów informatycznych, elektronicznych platform usługowych oraz platform IoT, w tym rozwiązań opartych o CLOUD,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przydzielonych do realizacji zadań,
- zapewnienie zgodności procedur i innych przepisów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie ochrony danych i bezpieczeństwa systemów informatycznych,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, ustawa o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawa o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych, Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego oraz przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu oraz poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windy niedostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących, niewidzących oraz niesłyszących. Drzwi wejściowe do pomieszczenia pracy umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, obsługą klienta, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe minimum II stopnia z zakresu informatyki, kierunków technicznych, kierunków ekonomicznych,
- minimum 5-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- przynajmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania systemów informatycznych, zarządzania projektami informatycznymi, znajomości metod prowadzenia projektów informatycznych, znajomości aktualnych technologii informatycznych oraz integracji złożonych SI oraz 1 rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, zarządzanie ludźmi, otwartość na zmiany, sumienność, dążenie do rezultatu, komunikacja, samodzielność, współpraca,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
- wykształcenie wyższe minimum II stopnia z zakresu administracji lub jednolite studia magisterskie o kierunku prawo,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.