Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: Cen/148/08/2017
Główne zadania:
•przyjmowanie nieruchomości do zarządzania: uczestnictwo w odbiorze/zdawaniu lokali, przejmowanie dokumentacji prawnej nieruchomości, np. umów najmu, aktów notarialnych, protokołów, decyzji administracyjnych itp.;
•współpraca z jednostkami organizacyjnymi Banku przy zbywaniu, nabywaniu, najmie oraz wynajmie nieruchomości;
•współpraca z jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie rozwoju i zmian w sieci placówek - opiniowanie proponowanych zmian;
•podpisywanie aktów notarialnych kupna-sprzedaży nieruchomości oraz umów wynajmu w ramach udzielonych pełnomocnictw;
•nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z Wynajmującymi oraz Najemcami, celem rozwiązywania bieżących problemów na nieruchomościach, prowadzenie korespondencji związanej z przedmiotem najmu;
•przygotowywanie projektów umów wynajmu i dzierżawy zarządzanych nieruchomości oraz monitorowanie wykonania zapisów zawartych w umowach;
•zapewnienie właściwego funkcjonowania obiektów Banku w zakresie gospodarki mediami – przygotowanie, weryfikacja, podpisywanie lub wypowiadanie umów na dostawę mediów (m.in. energia elektryczna i cieplna, woda i ścieki, wywóz nieczystości);
•uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, zebraniach członków Spółdzielni Mieszkaniowych;
•analizowanie i optymalizowanie stopnia wykorzystania powierzchni biurowych i pomocniczych oraz kosztów utrzymania nieruchomości Banku;
•pozyskiwanie we właściwych terytorialnie organach i instytucjach niezbędnych decyzji, map, wypisów, pozwoleń związanych z zarządzanymi nieruchomościami (np. opinię służb konserwatorskich, zgodę wspólnoty, informacje o aktualnej wysokości stawek za użytkowanie wieczyste).
•opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących zarządzanych nieruchomości;
Oczekujemy:
•wykształcenia wyższego - kierunkowe lub prawnicze,
•mile widziana Licencja Zarządcy Nieruchomości;
•przygotowania zawodowego i doświadczenia w zarządzaniu/administrowaniu licznymi nieruchomościami rozproszonymi geograficznie, praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż. oraz prawa cywilnego; umiejętności negocjacyjne; znajomości zagadnień technicznych;
•prawa jazdy i gotowości do podróży służbowych, dyspozycyjności;
•umiejętności pracy pod dużą presją czasu, przy dużej różnorodności realizowanych zadań;
•systematyczności, dokładności, komunikatywności, dobrej organizacji pracy
•znajomości MS Office;
•umiejętności obsługi klientów i współpracy przy realizacji zadań,
•aktywne podejście do rozwiązywania problemów, zorientowanie na zadania i osiąganie celów.
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.