Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów (detal, hurt, horeca, B2B). Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników. Wdrażanie promocji produktów. Doradztwo oraz budowanie relacji z klientami. Analiza rynku i działań konkurencji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, budowanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami firmy, przygotowanie i przedstawienie ofert handlowych, realizowanie ustalonego planu sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta,...
Foodcom S.A.Warszawa, Wola, Crown Square
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
7 dni
Jakie będą Twoje obowiązki? Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B na podległych rynkach; Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej; Samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych; Nadzorowanie procesu...
Twoje zadania: Bezpośrednia sprzedaż i promocja naszych produktów. Opieka nad obecnymi klientami w przydzielonym regionie. Tworzenie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Skuteczne wprowadzanie na rynek nowych produktów.
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów (detal, hurt, horeca, B2B). Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników. Wdrażanie promocji produktów. Doradztwo oraz budowanie relacji z klientami. Analiza rynku i działań konkurencji.
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 godz.
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Przyciąganie nowych klientów; Prezentacja ofert firmy; Promocja usług i towarów firmy; Realizacja planów sprzedaży na przydzielonych rynkach; Negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; Uczestnictwo w tematycznych wystawach w branży motoryzacyjnej.
Opoltrans Sieć Hurtowni Motoryzacyjnych zajmuje się kompleksową obsługą i zaopatrzeniem firm transportowych i serwisów samochodowych w części zamienne i usługi. Jest importerem części zamiennych z całego świata i obsługuje docelowo wiele tysięcy firm transportowych, serwisowych i handlowych w kraju i w Europie.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zaopatrzeniowiec / Handlowiec
Miejsce pracy: Marki
Opis stanowiska:
Dostarczanie zamówionych towarów do klientów
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
Dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów
Opieka nad klientami z rejonu – doradztwo, dobór i sprzedaż części oraz innych produktów
Analiza i rozpoznawanie potrzeb klientów
Wymagania:
Wykształcenie związane z branżą motoryzacyjną
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność
Podstawowa znajomość części motoryzacyjnych
Czynne prawo jazdy kat. B; bezkolizyjna jazda samochodem
Gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
Oferujemy:
Stabilne warunki współpracy w systemie biznes dla biznesu B2B
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i poziomu sprzedaży
Możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych
Stabilną współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego w renomowanej i prężnie rozwijającej się firmie motoryzacyjnej
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów (detal, hurt, horeca, B2B). Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników. Wdrażanie promocji produktów. Doradztwo oraz budowanie relacji z klientami. Analiza rynku i działań konkurencji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, budowanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami firmy, przygotowanie i przedstawienie ofert handlowych, realizowanie ustalonego planu sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta,...
Foodcom S.A.Warszawa, Wola, Crown Square
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
7 dni
Jakie będą Twoje obowiązki? Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B na podległych rynkach; Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej; Samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych; Nadzorowanie procesu...
Twoje zadania: Bezpośrednia sprzedaż i promocja naszych produktów. Opieka nad obecnymi klientami w przydzielonym regionie. Tworzenie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Skuteczne wprowadzanie na rynek nowych produktów.
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów (detal, hurt, horeca, B2B). Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników. Wdrażanie promocji produktów. Doradztwo oraz budowanie relacji z klientami. Analiza rynku i działań konkurencji.
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 godz.
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 3 500 - 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Przyciąganie nowych klientów; Prezentacja ofert firmy; Promocja usług i towarów firmy; Realizacja planów sprzedaży na przydzielonych rynkach; Negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; Uczestnictwo w tematycznych wystawach w branży motoryzacyjnej.