Zakres obowiązków: Organizacja i nadzór nad procesem zamówień części, materiałów i usług zabezpieczających funkcjonowanie terminalu oraz prowadzenie inwestycji; Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Miejsce pracy: siedziba firmy, możliwość pracy w trybie hybrydowym Zadania na stanowisku: Prowadzenie procesów zakupowych sprzętu medycznego i weterynaryjnego. Budowanie i podtrzymywanie relacji z dostawcami; Negocjowanie warunków współpracy. Śledzenie trendów rynkowych i analizowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspomaganie kupca w zakresie współpracy z dostawcami, wyszukiwanie i pozyskiwanie dostawców, prowadzenie i aktualizacja bazy danych produktów, negocjacje cen zakupu, kontakt z dostawcami, kontakt z halami sprzedaży.
Opoltrans Sieć Hurtowni Motoryzacyjnych zajmuje się kompleksową obsługą i zaopatrzeniem firm transportowych i serwisów samochodowych w części zamienne i usługi. Jest importerem części zamiennych z całego świata i obsługuje docelowo wiele tysięcy firm transportowych, serwisowych i handlowych w kraju i w Europie.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zaopatrzeniowiec / Handlowiec
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska:
Dostarczanie zamówionych towarów do klientów
Opieka nad klientami z rejonu: doradztwo, sprzedaż i aktywne pozyskiwanie klientów
Rozpoznawanie potrzeb i analiza klientów
Wymagania:
Wykształcenie związane z branżą motoryzacyjną
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność
Podstawowa znajomość części motoryzacyjnych
Czynne prawo jazdy kat. B; bezkolizyjna jazda samochodem
Gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
Zakres obowiązków: Organizacja i nadzór nad procesem zamówień części, materiałów i usług zabezpieczających funkcjonowanie terminalu oraz prowadzenie inwestycji; Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Miejsce pracy: siedziba firmy, możliwość pracy w trybie hybrydowym Zadania na stanowisku: Prowadzenie procesów zakupowych sprzętu medycznego i weterynaryjnego. Budowanie i podtrzymywanie relacji z dostawcami; Negocjowanie warunków współpracy. Śledzenie trendów rynkowych i analizowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspomaganie kupca w zakresie współpracy z dostawcami, wyszukiwanie i pozyskiwanie dostawców, prowadzenie i aktualizacja bazy danych produktów, negocjacje cen zakupu, kontakt z dostawcami, kontakt z halami sprzedaży.