Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii. W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Z-ca Kierownika Sklepu RTV/AGD
Miejsce pracy: Nowa Sól
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zarządzanie sklepem jako częścią biznesu;
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem sprzedawców;
- realizację planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań;
- dbanie o dobry wizerunek sklepu, zgodny z obowiązującymi standardami;
- osobistą, aktywną obsługę klientów oraz sprzedaż.
Od Kandydatów oczekujemy:
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (w zarządzaniu sklepem /lokalem gastronomicznym/placówką usługową itp.);
- wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe;
- umiejętności zarządzania i motywowania podległego zespołu;
- silnej motywacji osiągnięć i sukcesów;
- zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów;
- wysokich umiejętności sprzedażowych;
- samodzielności w działaniu;
- otwartości na zmiany.
Wybranym Kandydatom oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- ambitne wyzwania zawodowe;
- umowę o pracę;
- system wdrożenia i adaptacji na proponowanym stanowisku;
- możliwość rozwoju i awansu.