O firmie:
Dla naszego Klienta, największego europejskiego dostawcy infrastruktur informatycznych, obecnym na wszystkich najważniejszych rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz w Indiach.
Co oferujemy?
- Karta Multisport
- Medical Care od pierwszego dnia
- imprezy firmowe
- dodatek jedzeniowy
- Świeże owoce i kawa
- 25% zniżki na kursy językowe
- Zniżki na taksówki, restauracje, fryzjera, kosmetyczkę
- profesjonalne szkolenia
- Specjalne bonusy do zaleceń
Kwalifikacje:
Znajomość IT, studenci bez żadnego doświadczonego są mile widziani
Podstawowa wiedza na temat działania komputera
wymagane analityczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów.
Znajomość języka czeskiego i polskiego (minimum B2).
doświadczenie w help desk, obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest to wymagane.
Zadania i obowiązki
Wsparcie techniczne hardware/software/network, rozwiązywanie problemów klientów
Praca w zespole pod nadzorem team menagera
używanie Call Tracking System w celu dokumentowania, wykrywania problemów i rozwiazywania ich
miejsce pracy: Łódź
Rodzaj pracy: Pełny Etat
Jeśli znasz biegle język czeski, przyślij nam swoje CV: dorota.anaszewicz@cpljobs.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.