Wizytator

Kuratorium Oświaty w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
2 dni temu
Kuratorium Oświaty w Szczecinie
Zachodniopomorski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Wizytator
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 145441

Warunki pracy

Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu jak i poza nią, praca przy komputerze.


Urząd nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak podjazdów oraz toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo), urząd nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszajacych się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • prowadzi kontrole w celu oceny stanu przestrzegania przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej, opiekuńczej i innej działalności statutowej szkół i placówek oraz oceny przebiegu procesów kształcenia i wychowania w szkole lub placówce,
  • wspomaga pracę szkół i placówek; analizuje wyniki sprawowanego nadzoru pedagogicznego,
  • monitoruje działania szkoły lub placówki; zbiera i analizuje informacje o działalności dydaktycznej, wychowawczej, opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły lub placówki,
  • gromadzi i weryfikuje dane oraz opracowuje informacje i sprawozdania dotyczące nadzoru pedagogicznego oraz wykonuje zadania w celu doskonalenia pełnionego przez kuratora oświaty nadzoru pedagogicznego,
  • opracowuje stosowną dokumentację w ramach wykonywanych zadań w celu przedstawienia jej do zaopiniowania przełożonemu i zatwierdzenia kuratorowi oświaty.
  • opiniuje wnioski szkół niepublicznych dotyczące spełniania przez szkołę niepubliczną wymagań określonych w art. 14 ust. 3 Ustawy prawo oświatowe.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
  • nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który ukończył studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, posiadający:
  • ukończoną formę doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania, lub
  • co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub
  • co najmniej dwuletni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami, lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek
  • nauczyciele akademiccy posiadający co najmniej pięć lat stażu pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania,
  • znajomość przepisów prawa oświatowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wysoka kultura osobista,
  • odporność na stres,
  • kreatywność i komunikatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-12 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin

z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - wizytator WKBN”

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. certyfikacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Koordynacja procesów certyfikacji FSC, PEFC, KZR, EUDR; Prowadzenie wymaganej dokumentacji; Przygotowywanie organizacji do audytów zewnętrznych; Przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz dostawców; Kontrola i wdrażanie zmian...
  • Zastępca Pełnomocnika ds. zintegrowanych systemów zarządzania

    Teleyard Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Czym się będziesz zajmować: Zarządzaniem systemami ISO I AQAP (tworzeniem i aktualizowaniem procedur, instrukcji i dokumentacji systemów zarządzania zgodnie z wymogami norm oraz potrzebami np. FMEA) Przeprowadzaniem audytów wewnętrznych; Ciągłym doskonaleniem procesów; Współpracą z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Nadzór nad Systemem Zarządzania Jakością, Prowadzenie i nadzór nad audytami wewnętrznymi, Nadzór nad dokumentacją Zintegrowanego Systemu Zarządzania (rozwijanie, wdrażanie i monitorowanie procedur i instrukcji), Współpracę w zakresie tworzenia...
  • Manager ds. certyfikacji FSC

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Koordynacja procesów certyfikacji FSC, PEFC, KZR, EUDR; Prowadzenie wymaganej dokumentacji; Przygotowywanie organizacji do audytów zewnętrznych; Przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz dostawców; Kontrola i wdrażanie zmian...
  • Specjalista ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania

    Topsil Sp. z o.o. sp. k.   Skierniewice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w opracowywaniu, wdrażaniu i doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg. norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 13485, GMP oraz innych wymagań naszych Klientów, a także w opracowywaniu i raportowaniu danych środowiskowych. DO KLUCZOWYCH ZADAŃ NA...
  • Junior Audit Consultant

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Bieżące wsparcie pracy działu audytu, Pomoc przy realizacji prowadzonych projektów, Wspieranie zespołów w przeprowadzaniu analiz i badań rynku, Przygotowywanie raportów; opracowywanie prezentacji, Pomoc przy prawidłowym dekretowaniu dokumentów do systemu.
  • Audytor Jakości

    FTL S.A.   Kajetany, ul. Klonowa 48    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Realizacja kontroli jakości produktów na etapach produkcyjnych (wtryski, zgrzewanie, montaż) oraz raportowanie wykrytych nieprawidłowości. Ocena i analiza defektów produkcji. Monitorowanie jakości dostaw. Inicjowanie działań korygujących przy występowaniu...
  • Manager ds. certyfikacji FSC

    Silva Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Koordynacja procesów certyfikacji FSC, PEFC, KZR, EUDR; Prowadzenie wymaganej dokumentacji; Przygotowywanie organizacji do audytów zewnętrznych; Przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz dostawców; Kontrola i wdrażanie zmian...
  • Specjalista ds. Zarządzania Jakością

    InviMed   Warszawa, Rakowiecka 36    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Od kandydatów oczekujemy: min. 3 lat doświadczenia w zarządzaniu jakością, wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,​ skrupulatności i dociekliwości, bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office - szczególnie Excel, Word; łatwości w nawiązywaniu kontaktu, doświadczenia w...
  • Inspektor w Departamencie Audytu Wewnętrznego

    BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie, gromadzenie oraz weryfikacja danych niezbędnych do oceny i monitoringu ryzyka kredytowego, płynności, stopy procentowej, kapitałowego. Pomiar i analiza zidentyfikowanych ryzyk, przegląd i walidacja stosowanych modeli. Przygotowywanie propozycji...