Grupa Kapitałowa BEST S.A. to jedna z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspert w dziedzinie obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórca jednego z pierwszych funduszy sekurytyzacyjnych na rynku. Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem portfelami wierzytelności nieregularnych. Jesteśmy jedną z największych firm na Pomorzu (8 miejsce pod względem wyników finansowych za 2013 r. wg rankingu opublikowanego w Dzienniku Bałtyckim) i jedną z trzech największych z branży w kraju. Na rynku finansowym działamy od dwudziestu lat, w tym od siedemnastu obecni jesteśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Naszą strategię działania opieramy na wartościach: WIEDZA, ETYKA i SKUTECZNOŚĆ. Wiemy, że firma to ludzie, którzy ją tworzą, dlatego najważniejsi dla nas są Pracownicy. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Rejon działania: cały kraj
Do zadań realizowanych na stanowisku należeć będzie windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności oraz raportowanie informacji o wykonanej pracy do osób przełożonych.
- doświadczenie w pracy związanej z windykacją terenową,
- prawo jazdy kat. B,
- posiadanie własnego samochodu i komputera z dostępem do internetu,
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi wierzytelności korporacyjnych i zabezpieczonych hipoteką,
- mile widziane prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
- możliwość uzyskania atrakcyjnego wynagrodzenia przy obsłudze spraw,
- dodatkowy program motywujący,
- możliwość zatrudnienia na umowę o współpracę, umowę zlecenie,
- współpracę z nowoczesną, dynamiczną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dostęp do aplikacji mobilnej,
- gamę produktów i rozwiązań umożliwiającą elastyczne dostosowanie do sytuacji Klienta,
- wsparcie pracowników centrali w realizacji powierzonych zadań.
Dołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV poprzez przycisk Aplikuj.
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
OPERACJEDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.