Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    4 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)

    TBS Consulting   Trójmiasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i...
Zobacz więcej ofert pracy

Web marketing specialist / Web analyst

Larouton Limited
Warszawa
praca stacjonarna
4015 dni temu

Ogłoszenie numer: 360654, from 2014-01-07

Larouton Limited

The company is a market leader in online dating in number of niche markets around the world. An opportunity has arisen to join our marketing team as a web marketing manager.

 

 

Web marketing specialist / Web analyst

Location: Warszawa

Reference No.: 2399

 

Job description


The candidate will be responsible for all aspects of marketing: creating web analytics dashboards using data from Google Analytics amongst, setting up and configuring analytics platforms, analysing and understanding visitor patterns, Google Adwords campaigns management and media buying.

On a daily basis your role will revolve around working closely with avariety of teams across the business including designers and web developers to optimise the performance of a portfolio of websites.This will use your analytical skills by drawing conclusions from the information given in Google Analytics as well as managing effective A/B and multivariate tests to see what variants work in order to achieve the best results. Your role will also include analysing the efficiency of landing pages in terms of user experience and conversion rates so a creative eye is of the utmost importance in this role also.

Joining us, you'll delve into numbers, produce reports and identify areas of the company website that are underperforming. Focusing on the user experience and journey, you'll utilise your knowledge of the weband eCommerce to improve our conversion rates.

Requirements

  • Advanced Google Analytics and Adwords skills and experience
  • Experience of improving conversion rates, ideally for online service provider
  • Experience of A/B and multivariate testing
  • Web usability skills and experience
  • Experience to analyse and evaluate web traffic and its behaviour. A key skill will be drawing insight from the analytics and proposing and implementing actions to improve the customer experience
  • You will have excellent project management and interpersonal skills and be able to work independently and as part of a team
  • You will preferably hold a degree or equivalent qualification in digital marketing or related discipline (not required)

We offer

How do we work?

It is important to us that our team enjoys coming to work every day. Overtime is a very rare thing, which helps with work life balance. We enjoy a relaxed office atmosphere with a casual dress code and a friendly environment.

Remuneration

Od 4000 do 10000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    4 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)

    TBS Consulting   Trójmiasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i...