Divante: polska spółka IT/e-commerce, 7 lat na rynku, 140 utalentowanych specjalistów i ponad 350 zadowolonych klientów (Burger King, Solar, KFC, Intersport, Praktiker, Reserved, Plus). Tworzymy dedykowane rozwiązania, które napędzają e-biznes.
Szczególnie dbamy o nasz Zespół – mamy niepowtarzalną atmosferę pracy, zapewniamy szkolenia, warsztaty, certyfikacje oraz kursy językowe. U nas będziesz mógł się rozwijać i zdobywać bogate doświadczenie. Chcesz dowiedzieć się więcej? Obejrzyj film Poznaj Divante.
W związku ze stałym rozwojem firmy, obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zwiększamy sprzedaż za pomocą nowoczesnej technologii. W Divante zyskasz unikalne doświadczenie łączenia on-line i off-line na najbardziej dynamicznym rynku. Będziesz pracować w utalentowanym, interdyscyplinarnym zespole składającym się z projektantów, programistów, psychologów. Pracujemy tylko dla największych, najbardziej perspektywicznych, najszybciej rozwijających się firm w branży.
Szukamy osób chcących połączyć pasję i pracę. Jeśli posiadasz doświadczenie w marketingu sprzedażowym, lubisz wyzwania i chcesz się rozwijać – napisz do nas!
- Realizacja analiz w obszarze analityki webowej pod kątem e-marketingu oraz UX;
- Wdrażanie, konfiguracja i dokumentacja narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Webmaster Tools, Google Tag Manager, narzędzia clicktrackingu, narzędzia user centered analytics np. KissMetrics);
- Wsparcie analityczne dla testów optymalizacyjnych np. A/B (tworzenie hipotez, dobór mierników, dobór próby, realizacja testów, wnioskowanie);
- Synteza i ekstrakcja danych o klientach, wnioskowanie poza narzędziem Google Analytics;
- Opracowywanie raportów potrzebnych do weryfikacji hipotez e-marketingu;
- Realizowanie kampanii e-mail marketingowych dla e-commerce i nie tylko (w tym koordynacja, opracowywanie koncepcji, praca z grafikiem/webmasterem, testy, realizacja wysyłek);
- Wdrażanie kultury analitycznej w strukturach klientów;
- Praca nad budowanie modeli analitycznych (w tym analizy big data, współpraca z przenoszeniem wniosków z analiz na biznes - marketing, sprzedaż, UX);
- Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych kampanii (analityka internetowa);
- Budowanie trwałych relacji z Klientem (bieżący kontakt z Klientem);
- Posiadających doświadczenie w pracy nad analityką webową (analiza, wnioskowanie);
- Perfekcyjnie znających narzędzia Google Analytics, Google Webmaster Tools, Google Tag Manager;
- Znających szeroki zakres narzędzi analitycznych np. Mouseflow, Woopra, KissMetrics, Mixpanel itp.
- Świetnie organizujący pracę własną oraz pracę małych zespołów (grafik/webmaster);
- Kontaktowych;
- Zmotywowanych do ciągłego rozwoju;
- Samodzielnych i pro-aktywnych;
- Znających bardzo dobrze język angielski.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość Adobe SiteCatalyst;
- Certyfikację Google Analytics;
- Doświadczenia w pracy z obszarami: customer journey, CLV, RFM, atrybucja konwersji;
- Znajomość języka R;
- Estetykę pracy.
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie (nasze wrocławskie biuro);
- Pracę przy największych projektach marketingu e-commerce w Polsce;
- Rozwój osobisty + wsparcie całego zespołu Divante;
- Dużą autonomię w działaniu;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.