TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego Klienta firmy działającej na rynku telekomunikacyjnym,specjalizującej się we wdrożeniach oraz kompleksowej obsłudze średnich i dużych przedsiębiorstw. Poszukujemy osoby na stanowisko:
Wdrożeniowiec/Konsultant wsparcia (systemy Call Center) z jęz. angielskim, SQL
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 22580
Zakres obowiązków:
- Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
- Przyjazna współpraca z Klientem,
- Wspieranie rozwoju systemów,
- Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.
Wymagania:
- Doświadczenia we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center- minimum 1,5-2 lata,
- Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
- Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
- Umiejętności pracy w zespole projektowym.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys,
- Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC),
- Znajomość systemów Call Center ( IVR, CTI,Dialer),
- Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).
Oferujemy:
- Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Premię kwartalną
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,
- Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
- Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
- Możliwość rozwoju i awansu,
- Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
- Elastyczne godziny pracy.