LEVNEX jest integratorem rozwiązań biznesowych oraz informatycznych. Zespół LEVNEX dzięki swojemu ponad 15-letniemu doświadczeniu doradza biznesowo i operacyjnie, projektuje oraz dostarcza przedsiębiorcom rozwiązania od autorskich narzędzi aplikacyjnych po zintegrowane systemy informatyczne, bazujące na najlepszych rozwiązaniach krajowych jak i zagranicznych.
Wdrożeniowiec enova365 (Księgowość / Handel / Produkcja)
Miejsce pracy: woj.
dolnośląskie
Zadania:
- wdrażanie u klientów oprogramowania enova365 w obszarze: Księgowość (Moduły Księga handlowa, Księga inwentarzowa oraz Ewidencja Środków Pieniężnych plus w obszarze raportowania, sprawozdawczości oraz kontrolingu) lub Handel (Moduły Handel, Produkcja, CRM, Projekty oraz powiązane modułu dodatkowe)
- analiza procesów operacyjnych klienta (w szeroko rozumianym obszarze finansowym oraz operacyjnym, w tym produkcyjnym)
- opracowanie koncepcji oraz ich realizacja w uzgodnieniu z kierownikiem projektu
- konfiguracja enova365 u klienta w oparciu o przeprowadzoną analizę potrzeb i wymagań krytycznych
- prowadzanie szkoleń dla klientów
- tworzenie dokumentacji wdrożeniowej i serwisowej
- wsparcie powdrożeniowe i serwisowe klientów
Oczekiwania:
- praktyczna i merytoryczna znajomości obszaru Księgowości enova365 lub Handlu enova365
- wyższe wykształcenie (kierunkowe będzie dodatkowym atutem)
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- samodzielność i zorientowanie na rozwiązania
- umiejętność pracy w zespole
- chęć podnoszenia własnych kompetencji
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- bonusy
- uczestnictwo w interesujących projektach
- kursy i szkolenia doskonalące umiejętności
- dostęp do najnowszych technologii
- przyjazną atmosferę w pracy
- stałą umowę o pracę
- praca zdalna dla osób spoza Wrocławia oraz stacjonarna dla osób z Wrocławia lub okolic