Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Voice Authorization Supervisor in Call Center

Voice Authorization Supervisor in Call Center

Elavon
Warszawa
praca stacjonarna
2301 dni temu

Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników I zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.


Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.com

Voice Authorization Supervisor in Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Main duties and responsibilities:
  • Support team members with questions around daily operations;
  • Manages team resources; coordinates leave, manages breaks and re-assigns responsibilities during team member absences.
  • Monitor the KPI's and SLA's and take necessary actions if these are not met;
  • Provide feedback to the Manager around the performance of team members and suggest on competencies of individual team members that need to be further developed;
  • Handles all queries with the best interest of both the Company and the Customer;
  • Managing Customer expectations and resolving complaints;
  • Build relationships with all areas in and outside of Operations to achieve the best result for our Customer;
  • Performing monthly and annual representatives' appraisals;
  • Responsible for interviewing and hiring customer representatives.
Requirements:
  • Fluent command of English;
  • Availability to work on shifts (24/7 schedule);
  • Previous experience in a Customer service;
  • Has proven leadership track record;
  • Excellent communication and interpersonal skills;
  • Strong customer service focus; demonstrated ability to understand the customer's business, issues and needs, proactively responding to customer requirements;
  • Strong leadership skills;
  • Excellent organizational, time-management skills;
  • Result orientation and an effective problem solving skills;
  • Flexible approach to working hours;
We offer:
  • Full time position, employment agreement;
  • Excellent package including complex medical care, group insurance, Multisport card, free language classes;
  • Highly professional, multicultural environment and high standards of work;
  • Work in a dynamic team with a supportive inclusive culture and strong values;
  • Professional trainings, opportunity to develop career path in organizational structures, support in career planning;
  • Interaction with Clients and Colleagues across the globe;
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment;
  • Opportunity to participate in social and community projects.
U.S. Bank Named a 2017 World’s Most Ethical Company® by Ethisphere Institute

Please enclose to your application signed statement:
I hereby agree for processing my personal data provided in my CV/Application form, which I provide voluntarily, and which go beyond the scope of personal data that an employer may request from a candidate under the provisions of labor law, by Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce Warsaw 02-515, ul. Puławska 17, for the purpose of this recruitment process.

 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...