Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników I zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.com
- Support team members with questions around daily operations;
- Manages team resources; coordinates leave, manages breaks and re-assigns responsibilities during team member absences.
- Monitor the KPI's and SLA's and take necessary actions if these are not met;
- Provide feedback to the Manager around the performance of team members and suggest on competencies of individual team members that need to be further developed;
- Handles all queries with the best interest of both the Company and the Customer;
- Managing Customer expectations and resolving complaints;
- Build relationships with all areas in and outside of Operations to achieve the best result for our Customer;
- Performing monthly and annual representatives' appraisals;
- Responsible for interviewing and hiring customer representatives.
- Fluent command of English;
- Availability to work on shifts (24/7 schedule);
- Previous experience in a Customer service;
- Has proven leadership track record;
- Excellent communication and interpersonal skills;
- Strong customer service focus; demonstrated ability to understand the customer's business, issues and needs, proactively responding to customer requirements;
- Strong leadership skills;
- Excellent organizational, time-management skills;
- Result orientation and an effective problem solving skills;
- Flexible approach to working hours;
- Full time position, employment agreement;
- Excellent package including complex medical care, group insurance, Multisport card, free language classes;
- Highly professional, multicultural environment and high standards of work;
- Work in a dynamic team with a supportive inclusive culture and strong values;
- Professional trainings, opportunity to develop career path in organizational structures, support in career planning;
- Interaction with Clients and Colleagues across the globe;
- Good atmosphere at work and comfortable working environment;
- Opportunity to participate in social and community projects.