Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne. Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Wciąż nam mało, dlatego cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem, do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie oraz dbałość o ekspozycję towaru w salonie, aranżacja witryn oraz manekinów zgodnie ze standardami firmy;
- Współpraca z działami marketingu, zakupów, handlowym;
- Szkolenie i koordynowanie pracy zespołów salonów stacjonarnych w zakresie VM;
- Analiza efektywności prowadzonych działań;
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego i stały, regularny feedback.
Wymagania:
- Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w branży odzieżowej;
- Zainteresowanie modą oraz znajomość trendów;
- Zdolności plastyczne i zmysł estetyczny;
- Kreatywność i pomysłowość;
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Imprezy integracyjne;
- Bogaty pakiet socjalny m. in. Karta MultiSport, opieka medyczna;
- Atrakcyjne rabaty pracownicze na nasze kolekcje;
- Możliwość pracy z najlepszymi markami modowymi;
- Dla najlepszych możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur Gomez.