Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta i Administracji

    Medicover Sp. z o.o.   Biskupice Podgórne, Przyzakładowe Centrum Medyczne Medicover LG 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    14 godz.
    Najlepszy kandydat to taki, który: przede wszystkim ma dużą chęć pracy z pacjentem, posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wymienia w swoich mocnych stronach asertywność. A dodatkowo: swobodnie komunikuje się w języku angielskim i/lub koreańskim. Chcemy Cię poznać !
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, ul.Domaniewska 52    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    21 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. usług medycznych

    LONGEVITY CENTER SP. Z O.O.   Warszawa, Belwederska 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Poznaj zadania jakie czekają dla Ciebie: obsługa Klientów - udzielanie informacji oraz sprzedaż świadczonych usługach i pakietach medycznych; telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z klientami; budowanie długotrwałych relacji z Klientem dbałość o wysoką jakość usług;
Zobacz więcej ofert pracy

VIP Account Specialist

Ten Square Games S.A.
Wrocław
praca stacjonarna
1466 dni temu

Very important people need very important specialists. They need you.

 

Step up the plate and join our team of pros.

 

Become the one and only counselor for our most important players!

 

Flashy lifestyles, cutting-edge gadgets and jaw-dropping sports cars – that's our VIP players! Or, at least, that's how we imagine them. From all over the world, with different backgrounds and occupations, they always have one thing in common – a burning love for our games!

 

And it'll be your job to keep them happy.

 

To succeed, you should be patient, thorough and result-oriented with native command of English, spot-on communication skills and some sales intuition.

 

...We're crazy about customer care, and we realize how important it is to provide our VIP players with round-the-clock support. That's why we need a superhero, a night owl like you. Someone who's up to the task and can perform on the night watch efficiently. Someone who shares our vision of customer service and will be a great asset to our team.

VIP Account Specialist
Workplace: Warszawa or remote
RESPONSIBILITIES:
  • Taking care of VIP Player queries;
  • Monitoring product issues, listening to player's feedback for useful ideas;
  • Identifying potential issues with high net worth customers and flagging them with relevant stakeholders;
  • Collecting and analyzing information and data on customer segments and suggesting changes for optimization;
  • Evaluating and reporting on VIP activities and performance on a daily/weekly/monthly basis;
  • Cooperating with product teams, customer support and BI to ensure a smooth experience for our players.
REQUIREMENTS:
  • Willingness to work at night;
  • At least 2 years of professional experience;
  • English native speaker;
  • Good knowledge of Microsoft Excel;
  • Excellent communication intuition, especially on Internet channels;
  • Ability to deliver results and outstanding services while working to tight timelines;
  • Quick to take initiative with business and sales-oriented approach;
  • Strong team player, confident and people-focused;
NICE TO HAVE:
  • Knowledge of other foreign languages;
  • Battle-tested analytical skills;
  • Professional experience in dynamic client-oriented environments (f.e. call centers);
  • Interest in F2P games.
WE OFFER:
  • Steady job in Wrocław;
  • Remuneration based on experience and skills;
  • Possibility to develop in the mobile technology business;
  • Private medical care and Multisport card;
  • Friendly environment, social meetings and company trips;
  • Individually-adjusted training sessions and workshops.
The administrator of the personal data of our customers, shareholders, contractors and their employees, and other persons who contact us is Ten Square Games SA, with its registered office in Wrocław, read more: https://tensquaregames.com/wp-content/uploads/ADO_extended_en.pdf

Your personal data is processed for recruitment purposes for the position described in the job offer for the duration of the recruitment process and if you've given your consent to take part in the future recruitment processes - for 5 years
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta i Administracji

    Medicover Sp. z o.o.   Biskupice Podgórne, Przyzakładowe Centrum Medyczne Medicover LG 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    14 godz.
    Najlepszy kandydat to taki, który: przede wszystkim ma dużą chęć pracy z pacjentem, posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wymienia w swoich mocnych stronach asertywność. A dodatkowo: swobodnie komunikuje się w języku angielskim i/lub koreańskim. Chcemy Cię poznać !
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, ul.Domaniewska 52    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    21 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. usług medycznych

    LONGEVITY CENTER SP. Z O.O.   Warszawa, Belwederska 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Poznaj zadania jakie czekają dla Ciebie: obsługa Klientów - udzielanie informacji oraz sprzedaż świadczonych usługach i pakietach medycznych; telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z klientami; budowanie długotrwałych relacji z Klientem dbałość o wysoką jakość usług;