- #digital
- #UX Research
- #badania UX
- Masz min. 2 lata doświadczenia w badaniach UX (zbieranie wymagań, badania jakościowe, prowadzenie IDI i grup fokusowych, testy użyteczności).
- Potrafisz przygotować i zaprezentować wnioski dot. ilościowych badań UX ( w tym ankietowych).
- Czujesz się pewnie w analizie danych i rozumieniu zaawansowanych metod ilościowych.
- Posiadasz doświadczenie w bliskiej współpracy z zespołami projektowymi, zespołami Product Design, UX, UI.
- Lubisz brać odpowiedzialność za realizację zadań i potrafisz skutecznie planować I prowadzić badania.
- Masz zdolności komunikacyjne i potrafisz prezentować wyniki badań różnym audytoriom (od programistów i deweloperów, po kadrę zarządzającą).
- Jesteś osobą ciekawą nowych rozwiązań i chętną do nauki nowych rzeczy.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
- Posiadasz doświadczenie w pracy w metodyce zwinnej.
- Wnioskowanie biznesowe z badań.
- Zbieranie i walidowanie wymagań badawczych od klienta wewnętrznego.
- Prowadzenie testów użyteczności zarówno z użytkownikami wewnętrznymi jak i końcowymi od etapu zbierania wymagań przez realizację terenową aż po rekomendacje biznesowe.
- Prowadzenie i wsparcie badań ilościowych (ankiety, testy drzewa, sortowanie, card, analiza danych zastanych). Prowadzenie IDI i grup fokusowych.
- Realizacja badań generatywnych (cultural probes, design probes, technology probes).
- Przygotowanie artefaktów z badań (persony, archetypy, mapy empatii, modele mentalne).
- Budowa ścieżek podróży użytkowników, tzw. Customer Journey w oparciu o kompleksowy proces badawczy.
- Priorytetyzacja i efektywna komunikacja kluczowych wyników badań w organizacji. Rola adwokata badań UX podczas wewnętrznych spotkań.
- Wsparcie zespołu badaczy swoją wiedzą i doświadczeniem. Współpraca z zespołem Product Design.
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych metod badawczych.
- stabilny partner,
- siła marki,
- szkolenia produktowe,
- szkolenia kompetencji menadżerskich,
- indywidualne programy rozwojowe.
- umowa B2B,
- własna działalność gospodarcza,
- elastyczne godziny pracy.
- konkurencyjne wynagrodzenie stałe,
- konkursy sprzedażowe,
- premia sprzedażowa,
- feedback.
- narzędzia pracy: komputer, telefon,
- zadaniowy styl pracy.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.