- analizę potrzeb i oczekiwań użytkowników, przede wszystkim w oparciu o badania rynkowe i benchmarking;
- samodzielne przeprowadzanie badań i pomiarów oraz analizę danych z tych badań;
- analizę danych ilościowych i jakościowych zgromadzonych za pomocą narzędzi do analizy zachowań użytkowników oraz zbierania informacji zwrotnych, takich jak np. Google Analytics, HotJar;
- projektowanie wireframes, mockups i prototypów interfejsów użytkownika;
- testowanie użyteczności i optymalizację istniejących interfejsów;
- współpracę ze specjalistami ds. marketingu i obsługi klienta w wyznaczaniu kierunków zmian i efektywnej realizacji projektów;
- współpracę z zespołem grafików i programistów w celu implementacji projektów;
- utrzymywanie spójności wizualnej produktów z wytycznymi marki;
- monitorowanie nowych trendów w dziedzinie UX oraz ich implementację w projektach.
- masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy jako UX Designer;
- potrafisz interpretować dane i myśleć holistycznie;
- rozumiesz, jak powinien wyglądać dobrze zaprojektowany komponent oraz potrafisz tworzyć i zarządzać elementami w Design Systemie;
- znasz narzędzia projektowe takie jak Figma (mile widziane Adobe XD, Sketch);
- jesteś komunikatywny: potrafisz słuchać, zadawać pytania i argumentować swoje zdanie;
- jesteś proaktywny i zorientowany na cel;
- masz doświadczenie w branży e-commerce;
- komunikujesz się w j.angielskim - min.B2;
- posiadasz portfolio prezentujące Twoje podejście do rozwiązywania problemów.
- współpracę z zespołem specjalistów w swojej dziedzinie, pełnych pozytywnej energii i zaangażowanych w swoją pracę, od których możesz się dużo nauczyć;
- realny wpływ na rozwój działu oraz firmy;
- duże pole do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę danego obszaru;
- przejrzysty zakres zadań i dużą samodzielność w ich wykonywaniu;
- udział w realizacji interesujących projektów;
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty MultiSport, dostęp do ubezpieczenia grupowego;
- pracę w komfortowym i nowoczesnym kampusie (w strefie ekonomicznej w Zaczerniu k. Rzeszowa).
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie. Ludzie z pasją. Powstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.