Tworzymy nowy zespół specjalizujący się w rozwiązaniach chmurowych, dedykowany dla jednego z naszych Klientów – międzynarodowej instytucji finansowej. Zależy nam na osobach, które są zainteresowane pracą w dużej organizacji i zróżnicowanymi projektami. Oferujemy stałą współpracę w międzynarodowej organizacji, w dobrze zarządzanym (m.in. rzeczywisty Scrum) i środowisku skupionym wokół nowoczesnych technologii, z dobrymi standardami (CI/CD, TDD, BDD i ATDD). Ze względu na zróżnicowane projekty jest to możliwość pracy z takimi platformami jak AWS, GCP lub Azure.
UX Designer
Warszawa
Oferujemy:
- Elastyczną formę zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)
- Współpraca na stałe, w perspektywie długoterminowej
- Stałe godziny pracy, w tym możliwość pracy zdalnej
- Stabilną pracę w zgranym zespole
- Interesującą i rozwojową ścieżkę kariery w obszarze IT
Zakres obowiązków:
- praca z jednym lub kilkoma zespołami nad analizą i kreowaniem rozwiązań (już istniejących jak i nowych)
- projektowanie ekranów i logiki stron oraz aplikacji internetowych (makiety, diagramy)
- uczestniczenie w badaniach z użytkownikami
- monitorowanie trendów UI/UX
- aktywne dzielenie się wiedzą ekspercką oraz udzielanie potrzebnego wsparcia członkom zespołu UX
- planowanie rozwoju zespołu UX pod względem niezbędnej wiedzy i narzędzi
Wymagania:
- ekspercka wiedza dotycząca nowości na rynku, trendów, casów innych rozwiązań
- – w obszarze projektowania, użyteczności, nowych technologii
- co najmniej 5-lat doświadczenia zawodowego w podobnym obszarze (web i mobile)
- znajomość obsługi narzędzia Axure na poziomie eksperckim
- znajomość obsługi narzędzia Google Analytics na poziomie eksperckim oraz dobra znajomość obsługi innego narzędzia analitycznego (np. HotJar czy inne)
- wysoki poziom komunikatywności i asertywności
- chęć do zmian i usprawnień oraz proaktywności
- umiejętność prowadzenia prezentacji i przekazywania wiedzy
- bardzo dobra umiejętność skutecznego realizowania zaplanowanych zmian i wdrażania usprawnień
- bardzo dobra umiejętność podejmowania decyzji, prowadzenia negocjacji i budowania dobrych relacji ze współpracownikami, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi