The Global Leader in Microsoft Recruitment
Established in 2006 in Newcastle UK, Nigel Frank International has rapidly grown into the global leader in Microsoft recruitment. With additional offices in London, Berlin, New York, San Francisco, Dallas, Melbourne and Singapore, we offer our Microsoft Partner and End User clients unparalleled access to the widest range of high calibre candidates.
Twoja rola polega na rozwijaniu gier. Zespól szuka osób które będę pracowały nad wszystkim, od logiki gier, przez algorytmy, shadery i wszystko, co możesz sobie wyobrazić. Klienta uwielbia naprawdę technicznych ludzi, więc niezłe zaplecze matematyczne, grafika komputerowa i procesory graficzne są istotne. Unity służy jako podstawowa platforma programistyczna, ale możesz także pracować nad wymaganymi, takimi jak natywny kod, narzędzia itp.
WYMAGANIA:
- Pasja i miłość do gier
- Doświadczenie w implementacji logiki gry i zrozumienia architektury silnika gry
- Dobra znajomość silnika Unity
- Bieżąca znajomość grafiki komputerowej, interfejsów graficznych API takich jak OpenGL i DirectX oraz języków cieniowania takich jak GLSL, HLSL
- Doświadczenie w pisaniu gier dla wielu graczy
- Doświadcz budowania interfejsów użytkownika
- Rozumienie pracy systemów kontroli wersji, takich jak Git
- Możliwość integracji z innymi programistami i pracownikami, np. współpraca z artystami, modelarzami, programowaniem itp
- Umiejętności dokumentowania, raportowania, opisywania, sprawdzania kodu
PREFEROWANE:
Jedna lub więcej opublikowanych gier