Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
- weź udział w rekrutacji!
- Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta,
- Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży,
- Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy,
- Coachingu dla pracowników call-center,
- Doskonaleniu umiejętności pracowników firmy poprzez dostarczanie szkoleń sprzedażowych/produktowych/systemowych,
- Przygotowywaniu i realizacji programów szkoleniowych zgodnie z trendami szkoleniowymi i potrzebami odbiorców,
- Dostarczaniu wsadu merytorycznego do narzędzi/rozwiązań szkoleniowych.
- Pierwszego doświadczenia na stanowisku trenera/ szkoleniowca z obszaru sprzedaży i chcesz się rozwijać w tym obszarze,
- Umiejętności projektowania materiałów do pigułek szkoleniowych, symulatorów, wsadu do szkoleń,
- Umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów z tematyki sprzedaży i obsługi klienta,
- Umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi trenerskich,
- Kreatywności oraz umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań,
- Komunikatywności oraz umiejętności efektywnej pracy w zespole,
- Orientacji na osiąganie stawianych celów,
- Inicjatywy i zaangażowania w działaniu,
- Samodzielności, umiejętności organizowania i planowania pracy,
- Dobrej znajomości narzędzi MS Office,
- Zaangażowania w realizowane zadania,
- Posiadać umiejętność pracy z dokumentacją zamówień publicznych,
- Elastyczności i bardzo dobrej organizacji pracy,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego, jednak nie jest to warunek konieczny.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- Spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy,
- Bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy est ustalany indywidualnie,
- Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji,
- Możliwość łączenia swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera,
- Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś!
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP - ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.