Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeśli jesteś osobą KREATYWNĄ, nie boisz się NOWYCH WYZWAŃ, chcesz się ROZWIJAĆ
- weź udział w naszej rekrutacji !!!
Jako trener będziesz realizował zadania polegające na:
- Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta
- Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży
- Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy
- Coachingu i menitoringu dla pracowników call-center
- Doskonalenie umiejętności pracowników firmy poprzez dostarczanie szkoleń sprzedażowych/produktowych/systemowych
- Przygotowywanie i realizacja programów szkoleniowych zgodnie z trendami szkoleniowymi
i potrzebami odbiorców - Dostarczanie wsadu merytorycznego do narzędzi/rozwiązań szkoleniowych
Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:
- Umiejętności projektowania materiałów do pigułek szkoleniowych, symulatorów, wsadu do szkoleń (potwierdzona praktyką),
- Doświadczenia na stanowisku trenera/ szkoleniowca obszaru sprzedaży
- Umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów z tematyki sprzedaży i obsługi klienta
- Umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi trenerskich
- Kreatywności oraz umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań
- Komunikatywności oraz umiejętności efektywnej pracy w zespole
- Orientacji na osiąganie stawianych celów
- Inicjatywy i zaangażowania w działaniu
- Samodzielności, umiejętności organizowania i planowania pracy
- Dobrej znajomości narzędzi MS Office
- Biegłej znajomości języka angielskiego - C1
- Entuzjazmu i zaangażowania w realizowane zadania
- Elastyczności i bardzo dobrej organizacji pracy
W zamian otrzymasz:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- opiekę medyczną w jednej z najbardziej znanych firm medycznych w Polsce
- spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy
- bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy jest ustalany indywidualnie,
- Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji
- Możliwość łączenia swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę.
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera
- Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.