SEKA S.A. świadczy usługi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, usługi doradcze z dziedziny prawa pracy i funduszy unijnych oraz prowadzi działalność szkoleniową. Współpracuje na stałe z ponad 700 firmami i przeszkoliła do tej pory 1.000.000 osób. SEKA S.A. została w latach 2003 – 2009 i w 2012 zaliczona do prestiżowego grona Gazel Biznesu, a dowodem wysokiego standardu usług jest system zarządzania jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2008.
SEKA S.A. poszukuje osób na stanowisko:
Miejsce pracy: SEKA S.A. woj. mazowieckie
Opis stanowiska:
-
prowadzenie szkoleń, warsztatów, dla naszych klientów z tematyki: Naliczanie wynagrodzeń, Ochrona Danych Osobowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo Pracy, Rachunkowość i Finanse, Księgowości, Czas Pracy Kierowców, Ochrona Środowiska, Komputerowych, Prawo Zamówień Publicznych, Prawo Reklamacyjne, Pierwszej Pomocy, Energetycznych (Członek Komisji Energetycznej), Pracy na wysokości,
-
wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji,
-
umiejętność przekazywania wiedzy,
-
udział przy opracowywaniu/aktualizacji materiałów szkoleniowych,
-
wykonywanie zadań w oparciu o systemy jakości obowiązujące w SEKA S.A.
Poszukujemy osób:
-
z co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, usług doradczych w przedmiotowym zakresie,
-
z doświadczeniem zawodowym na stanowisku związanym z tematyką szkoleń, usług doradczych – mile widziane,
-
posiadających znajomość procedur związanych z metodyką oraz procedurami prowadzenia szkoleń.
Oferujemy:
-
pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
udział w projektach szkoleniowych dla wiodących firm z danej branży,
-
duży zakres odpowiedzialności i samodzielności przy realizacji zadań,
-
bardzo dobrą atmosferę pracy.