Ogłoszenie numer: 2592551, z dnia 2019-08-02
Contact Center One
Jeśli czujesz, że obecna praca nie daje Ci satysfakcji, a Ty chcesz się rozwijać i szukasz nowej drogi!
Zależy Ci na wysokiej pensji, ale przede wszystkim zdrowej atmosferze?
Szukasz miejsca, gdzie będziesz mógł rozwinąć swój talent?
Pracowałeś na „słuchawce”, ale czujesz, że sprawdziłbyś się w innej funkcji? Pracowałeś już jako trener sprzedaży, projektu?
Odważ się zmienić swoje życie i postawić kolejny krok w kierunku sukcesu i osiągnięcia celu.
Trener Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Częstochowa
Opis stanowiska
- prowadzenie szkoleń produktowych i warsztatów doszkalających
- realizowanie celów sprzedażowych razem z menadżerem zespołu
- motywowanie pracowników
- rozliczanie z efektów i szkoleń
- coaching i praca 1 na 1
- planowanie rozwoju pracy zespołu
Wymagania
- min 1 roczne doświadczenie w pracy w call center
- nastawienie na realizację celów
- otwartość na zdobywanie nowej wiedzy jak i szybie jej nabywanie
- umiejętność pracy w grupie
- podstawą naszej pracy jest otwartość i komunikatywność
- mile widziana znajomość procesów tj. grupowy
Oferujemy
- potężne możliwości rozwoju i pracy w najlepszym call center w Częstochowie
- bezpośrednią współpracę z najlepszym trenerem sprzedaży telefonicznej w Polsce
- pracę w call center z najwyższymi zarobkami
- pracę na atrakcyjnych, stabilnych i wysoko płatnych projektach
- możliwość awansu i wspinania się po szczeblach kariery
- stałą pensje – pierwsze 3 miesiące 2000zł netto, później wzrost do 2600zł netto
- premię – 2000 zł za 100% realizacji celu z możliwością wzrostu podstawy oraz premii do 2600
- wypłata za 176h pracy może wynosić nawet 5400 zł i więcej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.