Trener z językiem angielskim
Zadania:
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dostosowanych do aktualnych potrzeb
- Identyfikacja potrzeb szkoleniowych i projektowanie szkoleń
- Odpowiedzialność za przygotowanie i obsługę materiałów szkoleniowych
- Ocena efektywności szkoleń
- Identyfikowanie i eskalowanie pojawiających się problemów
- Zapewnienie pracownikom/praktykantom odpowiedzialnego przetwarzania danych klientów
- Kształtowanie i udział w działaniach ukierunkowanych na osiąganie wyników
- Raportowanie danych do przełożonego
- uczestnictwo w sesjach TTT (Train the Trainer) z klientem, osoba kontaktowa dla klienta w kwestiach szkoleniowych
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego (preferowany poziom C1)
- Otwarty i komunikatywny sposób myślenia
- Umiejętność jasnego wyjaśniania złożonych pojęć
- Umiejętność pracy indywidualnej jak również w ramach ściśle współpracującego zespołu
- Kreatywność i nastawienie na rozwiązania w rozwiązywaniu codziennych problemów
- Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielnej pracy
- Bardzo dobre umiejętności zarządzania czasem/obciążeniem pracą
- Wyjątkowa elastyczność i odporność na szybko zmieniające się okoliczności
- Bycie człowiekiem, który cieszy się wysokim poziomem interakcji
- Min 6 miesięczne doświadczenie w szkoleniach/nauczaniu lub podobnych
Co zyskujesz?
- Umowę o pracę
- Profesjonalne szkolenie wdrażające
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku i pracę dla światowego lidera turystycznego online
- Naukę najwyższego standardu obsługi klienta
- Pakiet benefitów
- Praca w formie hybrydowej
BENEFITY
- Mentoring
- Zgrany zespół
- Prezenty urodzinowe
- Lokalizacja w centrum
- Dni tematyczne
Zadania:
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dostosowanych do aktualnych potrzeb
- Identyfikacja potrzeb szkoleniowych i projektowanie szkoleń
- Odpowiedzialność za przygotowanie i obsługę materiałów szkoleniowych
- Ocena efektywności szkoleń
- Identyfikowanie i eskalowanie pojawiających się problemów
- Zapewnienie pracownikom/praktykantom odpowiedzialnego przetwarzania danych klientów
- Kształtowanie i udział w działaniach ukierunkowanych na osiąganie wyników
- Raportowanie danych do przełożonego
- uczestnictwo w sesjach TTT (Train the Trainer) z klientem, osoba kontaktowa dla klienta w kwestiach szkoleniowych
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego (preferowany poziom C1)
- Otwarty i komunikatywny sposób myślenia
- Umiejętność jasnego wyjaśniania złożonych pojęć
- Umiejętność pracy indywidualnej jak również w ramach ściśle współpracującego zespołu
- Kreatywność i nastawienie na rozwiązania w rozwiązywaniu codziennych problemów
- Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielnej pracy
- Bardzo dobre umiejętności zarządzania czasem/obciążeniem pracą
- Wyjątkowa elastyczność i odporność na szybko zmieniające się okoliczności
- Bycie człowiekiem, który cieszy się wysokim poziomem interakcji
- Min 6 miesięczne doświadczenie w szkoleniach/nauczaniu lub podobnych
Co zyskujesz?
- Umowę o pracę
- Profesjonalne szkolenie wdrażające
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku i pracę dla światowego lidera turystycznego online
- Naukę najwyższego standardu obsługi klienta
- Pakiet benefitów
- Praca w formie hybrydowej
BENEFITY
- Mentoring
- Zgrany zespół
- Prezenty urodzinowe
- Lokalizacja w centrum
- Dni tematyczne