Grupa Kapitałowa Arteria S.A. jest liderem rynku outsourcingu sprzedaży usług i obsługi klienta w Polsce. Oferuje najszerszy na rynku zakres rozwiązań w modelach outsourcingowych, z którego korzystają największe przedsiębiorstwa w kraju. Jedyny na polskim rynku model biznesowy Grupy Kapitałowej Arteria S.A. pozwala na kierowanie kompleksowej oferty usług sprzedażowych i obsługi klienta do dużych korporacji.
W ramach rozwoju naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Koordynacja pracy grupy sprzedażowej
-
Analiza potrzeb szkoleniowych oraz dobór odpowiednich aktywności szkoleniowych
-
Opracowywanie materiałów szkoleniowych
-
Organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych m.in. z zakresu negocjacji i sprzedaży
-
Prowadzenie sesji coachingowych
-
Dbałość o wysokie standardy pracy konsultantów, między innymi za pomocą jakościowego wdrożenia do pracy oraz monitoringu osiąganych wyników
-
Monitorowanie efektywności realizowanych działań szkoleniowych oraz ich bieżące modyfikowanie w odpowiedzi na aktualne zapotrzebowanie
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę pełną wyzwań i dającą satysfakcję
- Współpracę z kluczowym Klientami
- Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe, ukończona szkoła trenerów będzie atutem
-
Znajomość języka angielskiego
-
5-letnie doświadczenie trenerskie w samodzielnym prowadzeniu szkoleń sprzedażowych (mile widziane doświadczenie w Call Center w tym zakresie)
-
Znajomość rynku B2B
-
Doświadczenie w sprzedaży
-
Zaangażowanie w realizację wytyczonych celów sprzedażowych
-
Umiejętność pracy z produktem
-
Umiejętność tworzenia skryptów sprzedażowych, biorąc pod uwagę wnioski z odsłuchów rozmów oraz bieżące cele sprzedażowe
-
Umiejętność budowania relacji, komunikatywność, charyzma, efektywna organizacja pracy
-
Znajomość pakietu MS Office, przede wszystkim Power Point i Excel