Łączy nas to co nas różni, dlatego nasze zespoły tworzą ludzie, którzy są i potrafią być sobą. Od 2002 roku jako CCIG GROUP zdobyliśmy doświadczenie w realizacji projektów w ponad 20 językach na kluczowych dla biznesu rynkach zagranicznych i stale się rozwijamy, a nasze doświadczenie buduje zespół wykwalifikowanych konsultantów telefonicznych specjalizujący się w obsłudze klienta multilingual. W związku z dynamicznym rozwojem projektów międzynarodowych poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych, treningów oraz warsztatów dla Współpracowników z zakresu: wiedzy produktowej, technik sprzedaży oraz procedur obsługi klient
- wsparcie w adaptacji nowych Współpracowników, w szczególności Konsultantów Telefonicznych
- wsparcie w zakresie rozwoju umiejętności Managerów
- nadzór nad poziomem wiedzy pracowników
- tworzenie i modyfikacja materiałów projektowych, szkoleniowych oraz skryptów rozmowy
- coaching Konsultantów Telefonicznych
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych wśród współpracowników
- współpraca z HR oraz strukturami operacyjnymi w celu zapewnienia jak najwyższej jakości działań szkoleniowo-rozwojowych
- monitorowanie oraz raportowanie efektywności prowadzonych działań
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
- minimum roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
- znajomość języka angielskiego min. C1 w mowie oraz piśmie
- doświadczenia w prowadzeniu szkoleń produktowych i sprzedażowych
- praktycznych umiejętności trenerskich oraz znajomości narzędzi szkoleniowych
- znajomości technik sprzedażowych oraz obsługowych
- komunikatywności, proaktywności, zaangażowania
- twórczego, innowacyjnego podejścia i samodzielności w wykonywanych zadaniach
- umiejętności wyznaczania priorytetów
- zorientowania na realizację celów ilościowych oraz jakościowych
- odporności na stres
- ukończona Szkoła Trenerów lub kursy trenerskie
- znajomość języka niemieckiego
- możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznym środowisku przy rozwoju projektów językowych
- długoterminowa współpraca i stabilne zatrudnienie
- możliwość rozwoju zawodowego
- dodatkowe szkolenia
- dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, owoce, ubezpieczenie grupowe
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY