w Centrali Banku BGŻ.
Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
- opracowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych oraz zasad i standardów obsługi klientów;
- prowadzenie bieżących i okresowych kontroli rozmów oraz korespondencji mailowej w zakresie dotyczącym jakości obsługi klienta (coaching): weryfikacja znajomości i umiejętności stosowania technik sprzedaży oraz weryfikacja wiedzy merytorycznej;
- identyfikacja i analiza obszarów wymagających podniesienia kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług;
- prowadzenie ewidencji skarg, reklamacji i wniosków przekazanych do załatwienia przez Departament;
- monitoring procesu badania potrzeb, oczekiwań oraz stopnia zadowolenia klientów z usług bankowości telefonicznej i internetowej.
- wykształcenia wyższego (preferowany kierunek: bankowość i finanse);
- min. dwuletniego doświadczenia na stanowisku trenera w zespole odpowiedzialnym za telefoniczną sprzedaż i obsługę klientów;
- doświadczenia w obsłudze infolinii telefonicznej klientów oraz w telefonicznej obsłudze klientów korzystających z usług bankowych przez telefon (mile widziane);
- znajomości ogólnych zagadnień z dziedziny finansów i bankowości;
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- znajomości pakietu MS Office;
- odporności na stres;
- kreatywności;
- komunikatywności;
- zorientowania na wynik;
- wysokiej kultury osobistej.
- dobre i stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełnym etacie);
- atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
- pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
- wsparcie w rozwoju;
- pracę przy projektach ważnych dla lokalnych społeczności;
- opiekę medyczną oraz pakiet sportowo – rekreacyjny i dopłaty do wypoczynku.
Poznaj
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.
Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.