T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres obowiązków:
- Analiza potrzeb szkoleniowych.
- Tworzenie, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników T-Mobile.
- Koordynacja kompleksowych projektów szkoleniowych.
- Wsparcie realizacji założonego poziomu planów sprzedażowych poprzez grupowe i indywidualne działania rozwojowe dla pracowników sił sprzedaży.
- Kontrola stanu wiedzy pracowników oraz tworzenie testów merytorycznych.
- Sporządzanie raportów z przeprowadzonych działań.
- Monitorowanie efektywności realizowanych działań szkoleniowych.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy trenerskiej ze zróżnicowanymi programami.
- Wiedza i umiejętność tworzenia programów szkoleniowych.
- Otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania dobrych relacji.
- Udokumentowane sukcesy w zrealizowanych projektach.
- Mile widziane kompetencje coacha.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem.
- Gotowość do podróży służbowych.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.