SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z realizacją nowego projektu dla branży motoryzacyjnej, do Działu Transportation poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
-
Monitorowanie i weryfikacja efektywności działań szkoleniowych za pomocą narzędzi on-line pracowników salonów sprzedaży samochodów
-
Doszkalanie pracowników z wiedzy produktowej oraz umiejętności sprzedażowych
-
Administrowanie bazą szkoleniową oraz bazą e-learningową
-
Opracowywanie nowych tematów i obszarów rozwoju
-
Stały kontakt z klientem w celu aktualizacji potrzeb szkoleniowych
-
Sporządzanie raportów, analiz, ewaluacji
-
Minimum dwa lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i warsztatów sprzedażowych lub wdrażaniu handlowców
-
Minimum 10 lat doświadczenia w sprzedaży nowych samochodów
-
Posiadanie certyfikatu ukończenia szkoły trenerskiej i/lub coachingowej
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
-
Kreatywność i inicjatywa
-
Gotowość i umiejętność pracy z programami interaktywnymi
-
Gotowość na zmiany i nowe wyzwania
-
Dobra znajomość języka angielskiego
-
Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych
-
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej światowym liderem w branży badań, certyfikacji, inspekcji i weryfikacji
-
Przyjazną atmosferę pracy
-
Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych