Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- szkolenie oraz coaching telefonicznych służb sprzedaży,
- identyfikowanie obszarów do rozwoju,
- współtworzenie i wdrażanie standardów sprzedaży i obsługi klienta,
- przygotowywanie i opracowywanie materiałów szkoleniowych,
- monitorowanie efektywności prowadzonych działań,
- udział w innych projektach sprzedażowo - rozwojowych.
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia w pracy trenera służb sprzedaży (preferowane w prowadzeniu szkoleń dla pracowników telemarketingu),
- znajomości technik negocjacji, sprzedaży oraz standardów obsługi klienta,
- doskonałych umiejętności interpersonalnych,
- silnej, charyzmatycznej osobowości,
- umiejętności samodzielnej organizacji pracy,
- gotowości do częstych podróży służbowych,
- prawa jazdy kat. B.
- samodzielność w działaniu,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- narzędzia pracy.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.