Telbridge Sp. z o.o. to ponad 10 lat na rynku Call Center. Dzięki wiedzy, popartej szerokim doświadczeniem, nasi pracownicy realizują nawet najbardziej wymagające projekty. Prawie 1300 naszych konsultantów w 6 oddziałach w Polsce (Toruń, Warszawa, Radom, Kielce, Częstochowa) oraz za granicą (Bukareszt), każdego dnia wykonuje prawie 700 000 rozmów dla naszych prestiżowych Klientów, którzy są liderami z branży finansowej i telekomunikacyjnej w Europie.
Aktualnie do naszego oddziału poszukujemy osób na stanowisko Trenera Sprzedaży.
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń sprzedażowych
- prowadzenie coachingu indywidualnego i grupowego
- wdrażanie i udoskonalanie technik sprzedażowych oraz podnoszenie jakości obsługi klienta, w tym analizę potrzeb szkoleniowych
- wspieranie wzrostu wyników sprzedażowych w ramach poszczególnych kampanii
- weryfikowanie efektywności szkoleń
-
doświadczenia w pracy na stanowisku trenera w call center
-
wykształcenia wyższego
-
sprawnego zarządzania czasem i ustalania priorytetów
-
silnej osobowości, pozytywnej energii i samodzielności
-
obsługi programu MS PowerPoint i Excel
-
wysokiej kultury osobistej
-
atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
-
stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji dzięki pakietom szkoleń
-
benefity sportowe i dodatkową opiekę medyczną