BPO Poland jest dynamicznie rozwijającą się firmą działająca obecnie na ponad 25 rynkach europejskich, która oferuje kompleksową realizację zamówień złożonych drogą internetową. Swoje usługi opieramy na sieci podwykonawców oraz pracy zaangażowanych i kreatywnych ludzi.
Jesteśmy niestandardową firmą, której sukces leży we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań. Współpracujemy z ludźmi, którym obca jest rutyna a poszukiwanie nowych rozwiązań i kreatywność stanowią ich wartość dodaną.
Jeżeli nie lubisz nudy a cenisz pracę z ludźmi i potrafisz z pasją przekazać swoją wiedzę – to jesteś właśnie tą osobą, której poszukujemy.
Będziemy oczekiwać od Ciebie samodzielnego przygotowywania i prowadzenie szkoleń w języku polskim i angielskim dla pracowników call center. Do Twoich zadań będą należały zarówno szkolenia grupowe jak i indywidualne o różnej tematyce, w zależności od potrzeb organizacji (m.in. sprzedaż, motywacja, standardy obsługi klienta).
- Umiejętność motywowania i zarażania pasją do działania naszych współpracowników;
- Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku i podejmowania nowych wyzwań zawodowych;
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Trenera / Szkoleniowca w call center (preferowane CC związane ze sprzedażą produktów/usług);
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie na stanowiskach w dziale telefonicznej obsłudze klienta;
- Inicjatywa, charyzma, kreatywność, dynamizm, samodzielność;
- Ponadprzeciętna komunikatywność;
- Umiejętność prowadzenia prezentacji, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych jak i indywidualnych;
- Świetna organizacja pracy własnej jak i koordynowanych projektów;
- Nastawienie na rezultat;
- Wysoka kultura osobista;
- Poczucie humoru.
- Rozwój na samodzielnym stanowisku o wysokim poziomie odpowiedzialności;
- Przyjazne, multikulturowe środowisko pracy;
- Szkolenia umożliwiające rozwój warsztatu trenerskiego i kompetencji;
- Pracę w kreatywnym zespole i dynamicznym środowisku;
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów.