Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla klientów w Polsce i za granicą. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością - zapraszamy do nas!
Dołącz do nas i wspieraj nasz zespół jako Trener Sprzedaży / Sales Coach
Trener Sprzedaży / Sales Coach
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy 7.00/9.00 15.00/17.00,
- stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
- atrakcyjne wynagrodzenie i dowolna forma współpracy (UoP, UZ, B2B),
- po okresie wdrożeniowym możliwa częściowa praca zdalna,
- szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów,
- biuro przyjazne psom,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- prywatną opiekę medyczną LuxMed,
- dofinansowanie do Multisportu,
- dofinansowanie do okularów,
- urodzinowy dzień wolny,
- regularne integracje,
- biblioteczkę pracowniczą.
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- koordynowanie jakości pracy z klientem w zespołach: Telesprzedaży, Sprzedaży Bezpośredniej i Obsługi Klienta, w oparciu o istniejące standardy oraz strategię firmy,
- prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla pracowników działu handlowego
- bieżący monitoring poziomu jakości pracowników tych działów na podstawie narzędzi do pomiaru jakości, analizy wskaźników jakościowych, odsłuchów i wizyt w terenie,
- weryfikacja standardów jakości pracy z klientem, proponowanie nowych procesów i sposobów mierzenia jakości w zespołach,
- współpraca z firmami szkoleniowymi w zakresie dostarczanych narzędzi służących do mierzenia jakości w zespołach oraz stały monitoring ustaleń i organizacja nowych szkoleń,
- rozwijanie umiejętności pracowników oraz podnoszenie jakości w zespołach poprzez indywidualny oraz grupowy trening,
- stała współpraca z managerami i koordynatorami działów Sprzedaży oraz Obsługi Klienta, wspieranie w projektach i wszelkich kluczowych dla serwisu zmianach oraz audytach jakości.
Nasze wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Sprzedaży, Customer Service lub firmie szkoleniowej,
- bardzo mile widziane będzie doświadczenie trenerskie - prowadzenie i przygotowywanie szkoleń,
- doskonała organizacja pracy oraz umiejętności komunikacyjne,
- biegła znajomość programu Excel, a także zdolności analityczne,
- prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży,
- motywowanie pracowników do podnoszenia swoich kwalifikacji,
- analizowanie efektów szkoleń w oparciu o wyniki sprzedaży.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego, pozwalającego na swobodną komunikację i prowadzenie szkoleń.