O nas:
Jesteśmy firmą specjalizującą się w szeroko rozumianej telefonicznej obsłudze klienta. Naszym sercem jest prężnie działające contact center wspierane przez niezbędne do jego efektywnego funkcjonowania działy w tym Dział Szkoleń. Jesteśmy organizacją stawiającą na rozwój - zdobyliśmy już kilka rynków europejskich oraz wielokrotnie powiększyliśmy swój team. I robimy to nadal!
Do naszego zespołu poszukujemy na stałe doświadczonego Trenera Sprzedaży z językiem bułgarskim, który pomoże nam w rozwoju kompetencji sprzedażowych naszych agentów.
Do naszego zespołu poszukujemy na stałe doświadczonego Trenera Sprzedaży z językiem bułgarskim, który pomoże nam w rozwoju kompetencji sprzedażowych naszych agentów.
Trener Sprzedaży Call Center z językiem bułgarskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz produktowych, zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how,
- opieka nad świeżo przeszkolonymi agentami i pomoc im szczególnie w okresie wdrożeniowym,
- czuwanie nad jakością telefonicznej obsługi klienta poprzez systematyczne spotkania coachingowe oraz training on the job,
Wymagania:
- znajomość języka bułgarskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (min. C1) - Warunek Konieczny,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń sprzedażowych, przekazywania wiedzy oraz motywowania pracowników,
- mile widziane doświadczenie w pracy w strukturach contact center,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Co oferujemy:
- wynagrodzenie uzależniamy od Twojego doświadczenia i umiejętności,
- pracę zdalną (choć na początku najchętniej wdrożymy Cię we wszystko stacjonarnie w Warszawie),
- work-life balance czyli pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00/9:00-16:00/17:00
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia w Medicover,
- przestrzeń na rozwój Twoich pomysłów, bo jesteśmy prężnie rozwijającą się organizacją!
Poznaj
Confilogi Group sp. z o.o.
Jesteśmy polską firmą specjalizującą się w szeroko rozumianej telefonicznej obsłudze Klienta. Naszym sercem jest prężnie działające Contact Center wspierane przez niezbędne do jego funkcjonowania działy. Jesteśmy dojrzałym start-upem, który nieustannie się rozwija- w ciągu 6 lat istnienia zdobyliśmy kilka rynków zagranicznych (czeski, słowacki, bułgarski, chorwacki, serbski i kilka innych) oraz kilkukrotnie powiększyliśmy nasz team i teraz robimy to ponownie!