Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Poszukujemy do naszego biura w Częstochowie kandydatów na stanowisko:
Trener - Specjalista ds. szkoleń
Miejsce pracy: Częstochowa
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,
- projektowanie i przeprowadzanie szkoleń,
- wsparcie merytoryczne zespołu na każdym z etapów współpracy,
- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy oraz Klientem.
Jeśli posiadasz:
- wiedzę i doświadczenie w pracy na kampaniach sprzedażowych (wychodzących),
- lubisz pomagać innym i rozwijać ich umiejętności,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz budowania jasnej komunikacji,
- elastyczność i dynamizm w działaniu, kreatywność i otwartość na nowe wyzwania,
- dyspozycyjność w godzinach 08:00 – 21:00 (system zmianowy).
TO WŁAŚNIE CZEKAMY NA CIEBIE!
W zamian gwarantujemy:
- stabilne zatrudnienie, wynagrodzenie podstawowe + przejrzysty system motywacyjny,
- interesującą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjemnej atmosferze,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.
Wszystkich kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o wysłanie swojej aplikacji.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.