Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TTU/2015/9/141
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży outsourcingu procesów biznesowych, w związku z tworzeniem nowej jednostki operacyjnej w Polsce, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Trener Sprzedaży. Rolą zatrudnionej osoby będzie sprawowanie pieczy nad rozwojem biznesu na rynku Polskim pod kątem szkoleń i rozwoju pracowników, przeniesienie praktyk stosowanych globalnie na rynek lokalny, współpraca z managerami w celu zapewnienia jak największej efektywności działu call - center.
Zadania na stanowisku:
- wspieranie menedżerów we wdrażaniu modelu biznesowego start-up call center w Polsce
- przenoszenie procedur, dobrych praktyk i szkoleń funkcjonujących w centrali na rynek Polski
- szkolenie, coachowanie pracowników Call - Center z zakresu standardów sprzedaży, oferowanych produktów oraz kompetencji miękkich związanych z obsługą klienta
- współpraca z centralą w celu ustalenia najlepszych praktyk szkoleniowych dostosowanych do potrzeb nowego business unitu
- uczestnictwo w tłumaczeniu procedur szkoleniowych, materiałów szkoleniowych, platformy – learningowej itp. z języka angielskiego na język polski w kontekście dopasowania kulturowego
- szkolenie menedżerów z zakresu pracy z zespołem oraz obsługi klienta
- planowanie rozwój sił sprzedaży z osobami decyzyjnymi zarówno polskiego oddziału jak i zagranicznej centrali
- wdrażanie technik sprzedaży zgodnych z obowiązującym standardem
- przygotowywanie projektów szkoleniowych i materiałów wspierających sprzedaż
- Doświadczenie w sprzedaży w obszarze Call Center- sprzedaż własna lub zarządzanie zespołem sprzedażowym lub również doświadczenie w pracy trenerskiej
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy trenerskiej w przygotowywaniu, opracowywaniu i realizacji projektów szkoleniowych
- Znajomość i umiejętność stosowania narzędzi trenerskich,
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Nastawienia na realizację celów, proaktywności w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętności interpersonalnych, komunikatywności
- Dobra znajomość obsługi programów MS Excel i MS Power Point,
- Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność monitorowania działań oraz procesu
- Umiejętność analizy danych sprzedażowych
- możliwość tworzenia Polskich struktur międzynarodowej firmy
- pracę w dynamicznym środowisku, realny wpływ na politykę firmy
- atrakcyjne warunki pracy oraz niezbędne narzędzia do wykonywania pracy