Getin Noble Bank S.A. poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko:
Trener Regionalny
Miejsce pracy: Opole
Nr Ref.: P/TRS/01/15/nazwa miasta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przygotowywanie projektów szkoleniowych i materiałów wspierających sprzedaż,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów produktowych, systemowych, sprzedażowych,
- wdrażanie technik sprzedaży zgodnych z programem szkoleń w placówkach banku,
- analize efektywności prowadzonych szkoleń,
- bieżącą ewaluacje prowadzonych działań,
- wsparcie Dyrektora Regionalnego Sprzedaży w celu zapewnienia wymaganej efektywności realizacji zadań przez podległe placówki,
- bieżące monitorowanie osiąganych wyników pracowników oraz placówek, wdrażanie działań naprawczych w przypadku powstania odchyleń od założeń.
Oczekujemy:
- wyższego wykształcenia, (preferowana psychologia, ZZL, Zarządzanie);
- minimum 2 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży,
- minimum 1 roku doświadczenia w prowadzeniu szkoleń lub sesji coachingowych,
- umiejętności przygotowywania oraz prowadzenia prezentacji,
- znajomości branży finansowej,
- znajomości metodyki szkoleniowej,
- znajomości technik szkoleniowych,
- doskonałej organizacji pracy,
- umiejętności udzielania informacji zwrotnej,
- umiejętności motywowania,
- umiejętności wystąpień publicznych,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- dyspozycyjności, gotowości do pracy mobilnej,
- prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjny system wynagrodzeń (część stała + atrakcyjny system prowizyjny),
- prywatną opiekę medyczną,
- pakiet sportowo – rekreacyjny,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szerokie możliwości rozwoju,
- uczestnictwo w szkoleniach.