Jesteśmy wiodącą siecią sprzedaży w branży artykułów RTV, AGD, IT i innych nowych technologii.
W związku z rozwojem zespołu zarządzania zasobami ludzkimi poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Trener Regionalny
Miejsce pracy: woj., pomorskie, warmińsko – mazurskie, podlaskie lub kujawsko – pomorskie.
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych, z zakresu obsługi Klienta, a także podstawowych kompetencji menedżerskich;
- prowadzenie sesji coachingowych (trening on-the-job) dla Pracowników sklepów NEONET;
- weryfikacja przestrzegania standardów (m.in. Standardów Obsługi Klienta);
- badanie potrzeb szkoleniowych;
- analiza efektywności działań rozwojowych;
- tworzenie programów szkoleń i materiałów szkoleniowych;
- wspieranie procesu adaptacji nowych Pracowników (szkolenia wstępne);
- współpraca z Trenerami Dostawców/Producentów.
- wysokich umiejętności przekazywania wiedzy, udzielania informacji zwrotnej oraz doboru właściwych narzędzi rozwojowych;
- minimum rocznego doświadczenia na stanowisku Trenera Regionalnego;
- potwierdzonego doświadczenia w prowadzeniu szkoleń grupowych;
- wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych;
- umiejętności identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz planowania i organizacji szkoleń;
- silnej motywacji do pracy i zorientowania na cele biznesowe;
- samodzielności oraz wysokich zdolności organizacyjnych;
- dyspozycyjności i gotowości do częstych podróży służbowych (praca w terenie);
- wysokiej efektywności i skuteczności w działaniu;
- umiejętności obsługi komputera, szczególnie programów MS Office (m.in. Excel, PowerPoint);
- wykształcenia wyższego;
- czynnego prawa jazdy kat. B.
- pełną wyzwań pracę z dużą dozą samodzielności i odpowiedzialności;
- profesjonalny pakiet szkoleń z zakresu umiejętności trenerskich;
- umowę o pracę w firmie stabilnej ekonomicznie;
- możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej polskiej firmie;
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy).