- analiza potrzeb szkoleniowych i rozwojowych w Szpitalach Grupy LUX MED,
- przygotowanie i realizowanie projektów szkoleniowych wspierających jakość obsługi i sprzedaż usług szpitalnych,
- wdrożenie nowych Pracowników Działu Obsługi Pacjenta w Szpitalach Grupy LUX MED,
- prowadzenie szkoleń, treningów i coachingów „on the job”,
- współpraca z kadrą zarządzającą w Szpitalach w celu utrzymywania wysokiej jakości obsługi Pacjenta,
- współpraca w tworzeniu i aktualizacji standardów wspierających jakość obsługi Pacjentów w Szpitalach Grupy LUX MED.
- min. dwuletnie doświadczenie w obsłudze Pacjenta/Klienta lub/i sprzedaży,
- min. dwa lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- gotowość do podróży służbowych,
- mile wdziane prawo jazdy kat. B,
- nastawienie na realizację założonych celów,
- dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność i kreatywność, a także odporność na stres.
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.