Scania Polska S.A. jest generalnym dystrybutorem i przedstawicielem Scania CV AB, światowego lidera w produkcji pojazdów ciężarowych przeznaczonych dla ciężkiego transportu, autobusów miejskich i turystycznych oraz silników przemysłowych i morskich. Scania Polska S.A oferuje szeroki wachlarz usług dodatkowych, m.in. umowy obsługowo-naprawcze, szkolenia kierowców w Szkole Jazdy Scania, 24h serwis drogowy Scania Assistance, wynajem krótkoterminowy i długoterminowy oraz usługi leasingowe Scania Finance Polska. Pozycja Scania na polskim rynku i rozwinięta sieć serwisów dają użytkownikom pojazdów Scania w Polsce gwarancję usług na najwyższym poziomie. Dodatkowe informacje na stronie internetowej www.scania.pl
Poszukujemy kandydata na stanowisko:
- Prowadzenie szkoleń wewnątrz organizacji z obszarów dla pracowników biur obsługi klienta;
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych na podstawie dostępnej literatury;
- Samodzielne prowadzenie projektów z obszaru wdrażania standardów jakości obsługi klienta;
- Współpraca przy budowie technicznych i biznesowych modeli szkoleniowych;
- Udział w sesjach typu „Train the Trainer”.
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku trenerskim;
- Minimum roczne doświadczenie w branży motoryzacyjnej;
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń technicznych;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Chęć do stałego rozwoju i pogłębiania wiedzy;
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną;
- Odpowiedzialność, sumienność, punktualność;
- Predyspozycje do występów publicznych;
- Wysoka kultura osobista;
- Mobilność.
- Atrakcyjne warunki pracy w renomowanej, stabilnej firmie;
- Wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska;
- Pracę w młodym i pełnym zapału zespole;
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
SCANIA POLSKA S.A.
Scania jest globalnym przedsiębiorstwem, sprzedającym produkty i świadczącym usługi serwisowe w ponad 100 krajach. Ponadto oferujemy usługi finansowe na wielu rynkach, a nasze zakłady produkcyjne znajdują się w Europie, Ameryce Południowej i Azji.Posiadając 44 000 pracowników całym świecie, Scania jest zawsze tam, gdzie potrzebują nas klienci. Siedziba firmy znajduje się w Södertälje. Naszym celem jest tworzenie produktów i usług precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klienta oraz maksymalne skrócenie czasu od fazy projektu do wprowadzenia gotowego rozwiązania na rynek.Podstawowe wartości Scania definiują kulturę firmy. Po pierwsze klient, Szacunek dla jednostki, Jakość - są ściśle powiązane, stanowiąc kierunkowskaz naszych działań i tworząc wartość dla udziałowców. Podzielamy podejście do myślenia i pracy, a każdy pracownik Scanii wnosi swój wkład w umacnianie i udoskonalanie firmy.