Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...
Zobacz więcej ofert pracy

Trener Call Center

Bank BGŻ
Warszawa
praca stacjonarna
3419 dni temu

Trener Call Center

Zajmuj się tym co ważne, tak jak lubisz
w Centrali Banku BGŻ.

MIEJSCE PRACY: Warszawa
Nr Ref.: POL000108

Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
  • opracowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych oraz zasad i standardów obsługi klientów;
  • prowadzenie bieżących i okresowych kontroli rozmów oraz korespondencji mailowej w zakresie dotyczącym jakości obsługi klienta (coaching): weryfikacja znajomości
    i umiejętności stosowania technik sprzedaży oraz weryfikacja wiedzy merytorycznej;
  • identyfikacja i analiza obszarów wymagających podniesienia kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług;
  • prowadzenie ewidencji skarg, reklamacji i wniosków przekazanych do załatwienia przez Departament;
  • monitoring procesu badania potrzeb, oczekiwań oraz stopnia zadowolenia klientów z usług bankowości telefonicznej
    i internetowej.
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia wyższego (preferowany kierunek: bankowość
    i finanse);
  • min. dwuletniego doświadczenia na stanowisku trenera
    w zespole odpowiedzialnym za telefoniczną sprzedaż i obsługę klientów;
  • doświadczenia w obsłudze infolinii telefonicznej klientów oraz w telefonicznej obsłudze klientów korzystających z usług bankowych przez telefon (mile widziane);
  • znajomości ogólnych zagadnień z dziedziny finansów
    i bankowości;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • znajomości pakietu MS Office;
  • odporności na stres;
  • kreatywności;
  • komunikatywności;
  • zorientowania na wynik.
Oferujemy to, co lubisz:
  • dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
  • wsparcie w rozwoju;
  • opiekę medyczną oraz pakiet sportowo – rekreacyjny
    i dopłaty do wypoczynku.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank BGŻ z siedzibą w Warszawie, ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji teraz i w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pózn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.



 

Poznaj

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...