Grupa Kapitałowa Arteria S.A. jest liderem rynku outsourcingu sprzedaży usług i obsługi klienta w Polsce. Oferuje najszerszy na rynku zakres rozwiązań w modelach outsourcingowych, z którego korzystają największe przedsiębiorstwa w kraju.
Jedyny na polskim rynku model biznesowy Grupy Kapitałowej Arteria S.A. pozwala na kierowanie kompleksowej oferty usług sprzedażowych i obsługi klienta do dużych korporacji.
W ramach rozwoju naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
-
Koordynacja pracy grupy sprzedażowej
-
Analiza potrzeb szkoleniowych oraz dobór odpowiednich aktywności szkoleniowych
-
Opracowywanie materiałów szkoleniowych
-
Organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych m.in. z zakresu negocjacji i sprzedaży
-
Dbałość o standardy pracy konsultantów w relacji B2B
-
Wdrażanie do pracy oraz monitoring osiąganych wyników
-
Monitorowanie efektywności realizowanych działań szkoleniowych oraz ich bieżące modyfikowanie w odpowiedzi na aktualne zapotrzebowanie
-
Stabilne zatrudnienie
-
Pracę pełną wyzwań i dającą satysfakcję
-
Współpracę z kluczowym Klientami
-
Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Wykształcenie wyższe, ukończona szkoła trenerów będzie atutem
-
3-letnie doświadczenie trenerskie w samodzielnym prowadzeniu szkoleń sprzedażowych (mile widziane doświadczenie w Call Center w tym zakresie)
-
Znajomość rynku B2B
-
3-letnie doświadczenie w sprzedaży
-
Zaangażowanie w realizację wytyczonych celów sprzedażowych
-
Umiejętność pracy z produktem
-
Umiejętność budowania relacji, komunikatywność, charyzma, efektywna organizacja pracy
-
Znajomość pakietu MS Office, przede wszystkim Power Point i Excel