METRO SERVICES PL to jedno z trzech centrów usług biznesowych w ramach grupy kapitałowej METRO - globalnego lidera handlu detalicznego, scalającego silne, niezależne i rozpoznawalne marki takie METRO/MAKRO Cash & Carry oraz Real. Skupiamy swoją aktywność na obsłudze procesów finansowo-księgowych z zakresu non-AP. Zatrudniamy ponad 270 pasjonatów księgowości i profesjonalistów w swojej branży, posługujemy się 15 językami, obsługujemy 25 kraje i stale się rozwijamy.
W chwili obecnej, w związku z nowymi projektami do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- pełnienie roli lidera projektu migracyjnego (projekty o małej-średniej skali kompleksowości)
- planowanie, koordynacja i dostarczanie rezultatów zadań w ramach wytyczonych etapów projektu
- prowadzenie dokumentacji oraz regularne raportowanie postępów wobec klienta i Transition Managera
- określenie potencjalnych obszarów ryzyka i kontroli w procesach planowanych do migracji
- określenie potencjalnych obszarów do usprawnienia w ramach migrowanych procesów
- współpraca bezpośrednia i zdalna z grupą projektową
- posiadają co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy w środowisku BPO / SSC w obszarze księgowości
- mają doświadczenie w samodzielnej koordynacji projektów migracyjnych (min. 1 rok).
- biegle posługują się językiem angielskim w mowie i piśmie (drugi język będzie dodatkowym atutem)
- biegle obsługują MS Office (Power Point, Excel, Visio)
- mają wysoko rozwinięte zdolności komunikacji interpersonalnej i prezentacji
- prezentują wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i umiejętności wielozadaniowości
- potrafią efektywnie współpracować z klientami wewnętrznymi z innych krajów
- są terminowe i potrafią pracować pod presją czasu
- są gotowe na częste wyjazdy służbowe (40% czasu pracy)
- cenią sobie pracę zespołową
- pracę w stabilnej, międzynarodowej korporacji
- możliwość pracy dla międzynarodowych klientów
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy
- samodzielne stanowisko z realną możliwością wpływu na migrowane procesy
- szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach księgowości
- obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania (SAP), kompetencji miękkich, oraz nauki języków obcych)
- realne możliwości rozwoju i awansu(rozbudowana ścieżka kariery, program Talent Development, rekrutacje wewnętrzne)
- prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie dla pracownika oraz członków rodziny
- świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne)
- integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach
- dofinansowaną kartę sportową
- pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina
Poznaj
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy hurtowej z siedzibą w Niemczech, oferującej asortyment spożywczy i nieżywnościowy. Przyjęliśmy globalną strategię, która wyznaczyła nam drogę ku przyszłości. Zrewidowaliśmy nasze podejście, aby skupić się przede wszystkim na innowacyjności i wysokiej jakości rozwiązań. Chcemy być gotowi na to, co przyniesie jutro… i już nie możemy się tego doczekać!
Znajdziesz tutaj ekscytujące możliwości rozwoju, impuls do podnoszenia kwalifikacji, kulturę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy, a przede wszystkim nieformalną, a zarazem międzynarodową atmosferę. Zanurz się w niepowtarzalnych możliwościach METRO Global Solution Center!