Zespół HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Od wielu lat pozyskujemy dla naszych klientów ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Mamy unikalne na polskim rynku doświadczenie w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
Nasz klient, czołowy gracz w swoim sektorze, międzynarodowa spółka prowadząca działalność w całej Polsce i na Świecie, poszukuje właściwej osoby na stanowisko:
Transition Manager z językiem francuskim
województwo: mazowieckie
- Planowanie i zarządzanie procesem migracji procesów księgowych ze spółek z grupy Klienta we współpracy z Menedżerami Procesów i klientów
- Uzgodnienie z migrowaną jednostką planu projektu, zakresu procesów, zasobów projektowych
- Koordynacja pracy zespołu migrującego procesy
- Usprawnianie metodologii nowych migracji w celu podniesienia ich efektywnośi
- Zarzadzanie procesem zmiany w migrowanych jednostkach i CUW
- Zapewnienie wysokiej jakości i terminowości integracji procesów księgowych oraz transferu wiedzy
- Organizacja aspektów logistycznych niezbędnych do przeprowadzenia procesu transferu wiedzy
- Koordynacja już istniejących i nowych rozwiązań informatycznych do zastosowania w prowadzonych projektach
- Zarządzanie dokumentacją procesową i projektową
- Podróże służbowe stanowią 15-20% czasu pracy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
- Min. 3 lata doświadczenia w dziale finansowym w międzynarodowej firmie
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych i zarzadzaniu zespołem
- Doświadczenie na stanowisku koordynatora migracji
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Motywacja do pracy projektowej
- Umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
- Zdolności negocjacyjne, komunikacyjne oraz analityczne
- Minimum bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego i francuskiego ( warunek konieczny)
- Znajomość SAP, Excel
- Zorientowanie na klienta
Co oferuje Klient:
- Interesującą i samodzielną pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość wykorzystywania języków obcych
- Pracę w dynamicznym zespole
- Rozwój w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, strategii rozwoju i kulturze opartej o wartości
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
Prosimy także o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.