METRO SERVICES PL to jedno z trzech centrów usług biznesowych w ramach grupy kapitałowej METRO - globalnego lidera handlu detalicznego, scalającego silne, niezależne i rozpoznawalne marki takie METRO/MAKRO Cash & Carry oraz Real. Skupiamy swoją aktywność na obsłudze procesów finansowo-księgowych z zakresu non-AP. Zatrudniamy ponad 270 pasjonatów księgowości i profesjonalistów w swojej branży, posługujemy się 15 językami, obsługujemy 25 kraje i stale się rozwijamy.
W chwili obecnej, w związku z nowymi projektami do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- pracę w stabilnej, międzynarodowej korporacji
- możliwość pracy dla międzynarodowych klientów
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy
- samodzielne, eksperckie stanowisko z realną możlwiością wpływu na migrowane procesy
- szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach księgowości
- obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania (SAP), kompetencji miękkich, oraz nauki języków obcych)
- realne możliwości rozwoju i awansu(rozbudowana ścieżka kariery, program Talent Development, rekrutacje wewnętrzne)
- prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie dla pracownika oraz członków rodziny
- świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne)
- integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach
- dofinansowaną kartę sportową
- pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina
- ocena istniejących procesów w organizacji klienta
- tworzenie modeli migracji i dokumentacji rozwiązań
- określenie potencjalnych obszarów ryzyka i kontroli w procesach planowanych do migracji
- określenie potencjalnych obszarów do usprawnienia w ramach zmigrowanych procesów
- koordynowanie i monitorowanie etapów transferu wiedzy i migracji usług
- zapewnienie jakości i dokładności dokumentacji procesów
- pełnienie roli pierwszego punktu kontaktowego dla wewnętrznej grupy projektowej i klienta podczas projektu migracji
- monitorowanie i raportowanie statusu projektów migracyjnych w SSC Szczecin.
- posiadają co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy w środowisku BPO / SSC
- mają doświadczenie w migracji procesów biznesowych
- mają doświadczenie w koordynacji projektu
- biegle posługują się językiem angielskim (drugi język będzie dodatkowym atutem)
- biegle obsługują MS Office (Power Point, Excel, Visio)
- mają wysoko rozwinięte zdolności komunikacji interpersonalnej i prezentacji
- prezentują wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i umiejętności wielozadaniowości
- potrafią efektywnie współpracować z klientami wewnętrznymi z innych krajów
- są terminowe i potrafią pracować pod presją czasu
- są gotowe na częste wyjazdy służbowe (40% czasu pracy)
- cenią sobie pracę zespołową
Poznaj
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy hurtowej z siedzibą w Niemczech, oferującej asortyment spożywczy i nieżywnościowy. Przyjęliśmy globalną strategię, która wyznaczyła nam drogę ku przyszłości. Zrewidowaliśmy nasze podejście, aby skupić się przede wszystkim na innowacyjności i wysokiej jakości rozwiązań. Chcemy być gotowi na to, co przyniesie jutro… i już nie możemy się tego doczekać!
Znajdziesz tutaj ekscytujące możliwości rozwoju, impuls do podnoszenia kwalifikacji, kulturę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy, a przede wszystkim nieformalną, a zarazem międzynarodową atmosferę. Zanurz się w niepowtarzalnych możliwościach METRO Global Solution Center!