Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Transaction Management Support with English/Spanish

Transaction Management Support with English/Spanish

Devire
Warszawa, Warsaw
praca stacjonarna
1743 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warsaw

Nr ref.: PL41574

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Transaction Management Support with English/Spanish

Dla naszego Klienta, rozpoznawalnej firmy z obszaru nieruchomości komercyjnych, poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko Transaction Management Support with English or Spanish.

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Współpracę z zespołem administracyjnym ds. leasingu, najmu i innymi jednostkami biznesowymi;
  • Aktualizację bazy danych a także koordynowanie obiegu dokumentacji kontraktowej oraz innych dokumentów związanych z projektemi;
  • Wspieranie potrzeb wewnętrznych działów klientów, w tym zespołów prawnych, finansowych i międzynarodowych zespołów operacyjnych przy koordynacji zatwierdzeń transakcji dot. nieruchomości w bazie danych;
  • Śledzenie aktywnych projektów i przygotowywanie raportów o ich stanie;
  • Gromadzenie i wprowadzanie informacji o transakcjach nieruchomości do modułu transakcji w bazie danych;
  • Przygotowywanie pozostałych raportów;

Od kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości języka angielskiego co najmniej na poziomie C1;
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie co najmniej C1;
  • Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych;
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel);
  • Umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do szybkiego nawiązywania profesjonalnych relacji ze współpracownikami i klientami;
  • Dbałości o szczegóły oraz umiejętności rozwiązywania problemów i analizy;
  • Zdolności do skutecznego ustalania priorytetów i koordynowania zadań w celu zapewnienia dotrzymania wszystkich terminów;
  • Godziny pracy 10-18.

Nasz Klient oferuje:

  • Międzynarodowe środowisko pracy;
  • Prywatną opiekę medyczną z bardzo atrakcyjną ofertą;
  • Ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do lekcji języka angielskiego, karta sportowa; 
  • Przyjazną atmosferę w biurze;
  • Dogodną lokalizację (blisko Metro Wilanowska).

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.